نوشته شده توسط : روژان ساربان زاده

اگر بخواهید بزرگان سینمای کلاسیک هالیوود (به ویژه فیلم های ژانر وسترن) را ذکر کنید ، نام کلینت ایستوود یکی از اولین کسانی است که مطرح می شود. ایستوود ، یک بازیگر ، تهیه کننده و کارگردان بسیار موفق  است با سبک منحصر به فردش فیلم های خوبی ساخته است. ایستوود قبل از کارنامه درخشان اش در سینما ، برای گذران زندگی به عنوان آتش نشان، چوب بر و مربی شنا فعالیت می کرده است. کلینت از سال 1955 به عنوان بازیگر فعالیت سینمایی خود را آغاز کرد و از آن زمان، 65 سال زندگی اش را صرف هنر و سینما کرده است. به عنوان کارگردان بدون نیاز به استوری بورد ، تمرین یا تغییر فیلمنامه ، در یک برداشت می تواند فیلم اش را بسازد.

فیلم Heartbreak Ridge

یک گروهبان دریایی به نام توماس ( با بازی ایستوود) مدت زیادی در نیروی دریایی بوده است ، بنابراین هنگامی که او درخواست می شود که دوباره به کار خود برگردد ، اما این درخواست کمی  متفاوت است زیرا از او میخواهند فرمانده یک جوخه بدنام و خربکار شود. از نظر کارگردانی ، این فیلم دقیقاً همان چیزی نیست که می توان از ایستوود انتظار داشت  و در فیلم نقطه ضعف هایی دیده می شود اما همچنان روایت داستانی بی نظیر در این فیلم باعث شده تا مخاطبان آن را دوست داشته باشند.

فیلم  Play Misty For Me

این فیلم اولین کارگردانی ایستوود محسوب می شود و ایستوود برای اولین بار به مردم نشان داد که می تواند در حوزه کارگردانی نیز یک نابغه تمام عیار باشد. دیو گارور (ایستوود) یک مجری برنامه رادیویی محبوب با صدای صاف و ابریشمی است که به طور منظم با شنوندگان ارتباط برقرار می کند و با ان ها حرف می زند. زمانی که یکی از مخاطبان با او ارتباط جدی برقرار می کند او متوجه می شود ، این زن از نظر روانی وسواسی است ، به سرعت به تهدیدی برای او تبدیل می شود. ایستوود با کارگردانی اش مخاطبان را در همه جا شگفت زده کرد و به خوبی ارتباط خشونت و تعلیق را در طول فیلم برقرار کرد.

فیلم The Mule

در آخرین فیلم ایستوود که  نقش اصلی و کارگردانی را بر عهده داشت ، او با روایت بی نظیر اش برای خلق روایتی همزمان پرتنش و از نظر احساسی فریبنده شهامت و استعدادش را به رخ مخاطب می کشد. ارل استون ، جانباز جنگ (ایستوود) یک عمر خود را در جستجوی راه های فرار از مراقبت های لازم برای خانواده اش گذرانده است ، و اکنون او با پرورش مرغ مادر و گرفتن جوایز برای آن سعی دارد تا دوباره به زندگی خودش را اثبات کند. از آنجا که این فقط حواس پرتی دیگر نسبت به مشکلات واقعی وی است ، خانواده اش عملاً از او ناامید می شوند.  او که حالا متوجه رفتار های زشت گذشته اش شده است ، در تلاش برای جبران هزینه های مالی با کسانی که به آنها ظلم کرده است ، با تهیه مواد مخدر تلاش می کند تا زندگی و فرزندانش را غنی کند. بر اساس داستان واقعی لئو شارپ ، کلینت تمام تلاش خود را می کند تا این داستان را با کارگردانی استادانه به یک نمایش جذاب و متفکرانه تبدیل می کند.

فیلم  Gran Torino

گران تورینو ، یکی از فیلمهای بزرگ وی از نظر روایت داستانی محسوب می شود.  والت کوالسکی (ایستوود) یک کهنه سرباز جنگ مالک یک اتوموبیل قدیمی بسیار جذاب است و همسایه های او از همان کشوری هستند که او سال ها پیش به جنگ با ان ها رفته بود. والت علاوه بر فرزندان بی رحم اش که می خواهند او را در خانه سالمندان اسکان دهند ، توسط همسایگان همونگ خود ، مورد آزار و اذیت قرار می گیرد. این فیلم برنده جوایزی از جمله جایزه سزار بهترین فیلم خارجی و جایزه دیوید دی دوناتلو بهترین فیلم خارجی شده‌است.

فیلم Million Dollar Baby

محبوب میلیون دلاری یک درام ورزشی با عمق غیر قابل تصور تراژدی است. مربی سالخورده و و بد اخلاق بوکس به نام فرانکی دان (ایستوود) باید زن جوانی به نام مگی فیتزجرالد (هیلاری سوانک) بریا یک مسابقه بوکس آماده کند. ایستوود در ابتدا تمایلی به آموزش او ندارد - تا حدودی به دلیل اینکه زن است اما بعد از مدتی او تصمیم به آموزش آن دختر می گیرد. با ادامه ماجرا ، متوجه می شویم که دان فردی است که در زندگی اش هیچ زنی به او آنقدر نزدیک و صمیمی نشده است و به همین دلیل رابطه اش با ان دختر ورزشکار هر روز عمیق تر می شود.

فیلم Unforgiven

فیلمی وسترن به کارگردانی و تهیه‌کنندگی کلینت ایستوود محصول سال ۱۹۹۲ و در کل بهترین فیلم وسترن و بهترین فیلم ایستوود است. داستان ما با یک روسپی آغاز می شود که توسط مردی بی رحم مورد حمله قرار می گیرد ، در نتیجه زخم های متعدد تیغه ای در صورت او ایجاد می شود. زنان میهمان خانه گریلی تمام پس انداز خود را برای تنبیه آن کابوی که این بلا را بر زن روسپی آورده روی هم میگذارند. بیل کوچیکه به عنوان کلانتر شهر بیگ ویسکی سعی دارد جلوی ورود آدم کشها را به شهر بگیرد.

مرجع فیلم



:: برچسب‌ها: دانلود فیلم , فیلم سینمایی , فیلم جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روژان ساربان زاده

ویل اسمیت از جمله بازیگران با استعداد هالیوودی است که علاوه بر هنرپیشگی در دوبلوری و خوانندگی فعالیت می کند. در اوایل کار بازیگری ، اسمیت با قدرت کمدی و جذابیت پسرانه خود مخاطبان زیادی را به خود جلب کرد. او هنگامی که فرصت بازیگری در فیلمهای بلند را پیدا کرد ، ثابت کرد که برای تبدیل شدن به یک هنرمند پیشگام هیچ چیز کم ندارد. امروز ، ویل اسمیت در رده بالای ستارگان فیلم مرد قرار دارد.

فیلم Men In Black

کمتر فیلمی باعث شده است که ارتباط انسان با بیگانگان به این اندازه سرگرم کننده و مهیج باشد. در این فیلم کمدی اکشن ، آژانسی که لباس سیاه می پوشند ، برای محافظت از زمین در برابر تهدیدات بیگانگان و جلوگیری از نگاه آنها به مردم ، کار می کنند. اسمیت در نقش مأمور جی بازی می کند ، یک پلیس خیابانی سابق و باهوش که به MIBمی پیوندد تا بتواند در مقابل بیگانگان بایستند.

فیلم Bad Boys

ویل اسمیت، مارتین لارنس دو مرد بامزه در هنگام مبارزه با جرم و جنایت در میامی بدنبال یک جفت افسر پلیس هستند. در خلاصه داستان فیلم آمده که دو کارآگاه پلیس وظیفه دارند از یک شاهد قتل محافظت کنند، در حالی که روی محموله هروئین دزدیده شده نیز تحقیق می‌کنند در این راه اتفاقات و حادثه‌های غیرمنتظره‌ای برای این دو پلیس رخ می‌دهد. به دلیل استقبال بی نظیر مردم ازین فیلم قسمت های دیگری نیز برای آن ساخته شد.

فیلم Independence Day

اسمیت در این فیلم نقش سروان استیون هیلر خلبان نیروی هوایی را بازی می کند، که برای ماموریت نجات جهان از حمله به بیگانگان استخدام می شود. در خلاصه داستان فیلم آمده ۲۰ سال پس از وقایع قسمت اول اتفاق می‌افتد. انسان‌ها پس از شکست‌دادن بیگانگان در قسمت اول، از فناوری‌های آن‌ها استفاده کردند تا به پیشرفت‌های تکنولوژیکِ چشمگیری دست پیدا کنند و این مسئله باعث خشم بیگانگان شده است و آن‌ها برای باز پس گرفتن تکنولوژی‌های خود دوباره به زمین حمله می‌کنند.

فیلم I, Robot

سال 2035 است و ماشین های رباتیک که ایجاد کرده ایم قصد دارند بر زمین تسلط پیدا کنند. در این فیلم اکشن هیجان انگیز ، پلیسی که از ربات ها متنفر است (اسمیت) از یک ربات سرویس به دلیل احتمال ارتکاب جرمی تحقیق می کند و توطئه ای را کشف می کند که جان بشریت با آن تهدید می شود.

فیلم I Am Legend

بدنبال ویروسی که میلیاردها انسان را به کام مرگ کشانده ، یک ویروس شناس زنده مانده (اسمیت) که تلاش می کند درمانی برای بقای بشریت پیدا کند. ویل در این فیلم نیز بسیار خوش می درخشد و با صحنه هایی که حس خشونت، ویرانی، غم و تنهایی استعداد بازیگری اش را به رخ مخاطب می کشاند.

فیلم Ali

در این فیلم ویل اسمیت در نقش محمد علی کلی ایفای نقش می کند. این درام ورزشی که کارگردان آن مایکل مان است ده سال از زندگی این بوکسور را در فیلم به ما نشان می دهد. از پیروزی پر شور قهرمانی بر سانی لیستون تا کشف ایمان اسلامی ، تا رسیدن به رامبل معروف علی در جنگل علیه جورج فورمن. اگرچه فیلم در گیشه فروش خوبی نداشت اما اسمیت نامزد اسکار بهترین بازیگر مرد را برای این فیلم دریافت کرد.

فیلم The Pursuit Of Happyness

این داستان احساسی و دران، بر اساس زندگی حیرت انگیز کریس گاردنر ساخته شده است ، اسمیت و پسر هشت ساله اش یعنی جدن در این فیلم بازی می کنند. در اوایل دهه 80 میلادی کریس گاردنر تصمیم می گیرد تا پس اندازش را در بورس نیوریورک سرمایه گذاری کند. زندگی او تحت شعاع این کار قرار می گرد و زنش اورا در پی این اتفاق ترک می کند. حالا او و تنها پسرش جسورانه و در نهایت امیدواری به تلاش ادامه می دهند.

 

منبع: فیلم های هالیوودی



:: برچسب‌ها: دانلود فیلم , فیلم سینمایی , فیلم جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روژان ساربان زاده

دیوید لینچ ، یک استاد واقعی سینمای سورئالیسم است، او یک نقاش ، عکاس ، مجسمه ساز ، نویسنده ، طراح داخلی و نوازنده است. آثار او از اواسط دهه 80 تاریک ترین قسمت های روان انسان را به تصویر کشیده است- نقشی که کاملاً با مهربانی ذاتی شخصیت های او کنار هم قرار گرفته است. در اکثر کارهای لینچ مشترکات زیادی وجود دارد: تأکید بر رویاها ، قدردانی بصری از بافت و رنگهای غیر منتظره. با ما همراه باشید تا فیلم های دیوید لینچ را مورد بررسی قرار دهیم.

فیلم Inland Empire

امپراطوری درون، شلوغ ترین فیلم لینچ است. یک فیلم 3 ساعته و 17 دقیقه ای که مخاطبان با انبوهی از صحنه های بیشتر از هم گسیخته که به سختی به معنی داستان می رسند. بخشهایی از سریال خیره کننده "خرگوشها" لینچ به طور تصادفی در میان صحنه های لورا درن که ظاهراً ذهن خود را از دست داده معرفی می شوند. به طور حتم هر مخاطبی توانایی تماشا کردن فیلم های اینچنینی را ندارد. گفته می شود: اگر ژانر سورئال فیلم مورد علاقه شما است پس تماشای فیلم امپراطوری درون را از دست ندهید.

فیلم Elephant Man

مرد فیل نما مشهورترین فیلم لینچ است و 8 نامزدی جایزه اسکار را دارد و قطعاً از نظر عاطفی نسبت به دیگر آثار لینچ بسیار متفاوت است. اگرچه این فیلم کاوش عمیق و معنی دار غم و اندوه انسان است ، اما لینچ زمانی این فیلم را ساخت که توسط منتقدان زیادی مورد تمسخر قرار گرفته بود. بازیگری جان هرت و آنتونی هاپکینز فوق العاده است و استایل بصری (و طراحی گریم) بی نقص است.تماشای این فیلم به تمام افراد توصیه می شود حتی ان ها که به ژانر فیلم های لینچ علاقه ای ندارد زیرا بدون شک مرد فیل نما یکی خاص ترین فیلم تاریخ سینما است.

فیلم Twin Peaks: Fire Walk With Me

استان فیلم پیش‌درآمدی بر رویدادهای مجموعه تلویزیونی توئین پیکس است. همانطور که گفته شد ، این فیلم، یکی از تأثیرگذارترین و زیباترین فیلمهای لینچ است. مشکل این است که منسجم نیست، حتی برای برخی از کسانی که از از طرفداران دو آتیشه سریال تویین پیکس بودند.

فیلم Eraserhead

کله پاک کن؛ اولین فیلم بلند لینچ است و همانقدر بلند پروازانه و عجیب و غریب است که از یک نویسنده تازه کار انتظار دارید. در آن جک ننس در نقش پدری را بازی می کند که یک فرزند هیولایی دارد. اگرچه از بسیاری جهات ، کله پاک کن همچنان به عنوان خالصترین تقطیر از مضامین و نقشهای اصلی لینچ باقی مانده است ، اما جلوه های بصری دیوانه کننده و تصاویر سورئال بی نهایت بیمار گونه آن هر مخاطبی را راغب به ادامه تماشا نمی کند. شاید هیچ فیلمی تا به حال احساس محبوس شدن در یک کابوس را به دقت کله پاک کن به ما نداده باشد - اما این دقیقاً همان چیزی نیست که اکثر مخاطبان می خواهند. فیلمی ترسناک و کابوس وارد که شمارا به دنیایی رویا گونه وارد می کند.

فیلم Lost Highway

اتوبان گمشده با استفاده از نشانه های زیبایی شناختی از آثار کلاسیک فیلم نوآر مانند Kiss Me Deadly ، با زوجی آغاز می شود که ویدیویی از خوابیدن در آستانه خانه خود را کشف می کنند و به سرعت به یک کابوس آخرالزمانی و تعویض بدن تبدیل می شوند. لینچ گرچه از نظر فنی یک کار بی نظیر است ، اما عناصر ترسناک را در داستان گنجانده است ، به ویژه در یک صحنه "تماس از داخل خانه می آید" که بدون هیچ زحمتی انجام می شود. بیل پولمن شخصیت چشم باز این داستان عجیب است - اگرچه سه چهارم از طول فیلم عبور می کند ، اما او به طرز مرموزی از سلول زندان محو می شود. یک بار دیگر: انتظار نداشته باشید که یک تجزیه و تحلیل منسجم به طور ناگهانی ظاهر شود و اتفاقات ناخوشایند فیلم را توضیح دهد ، بهتر است فقط اجازه دهید تصاویر از روی شما شسته شوند تا اینکه امیدوار باشید همه در یک روایت منطقی جمع شوند.

فیلم Mulholland Drive

جاده ماللهند یک معمای عجیب و غریب است. بازیگران اصلی هر کدام از شخصیت ها یا نقش های مختلف را بازی می کنند ، بدون هشدار و توضیحی نام و هویت خود را عوض می کنند ، انگار در خواب هستند. نائومی واتس و لورا هارینگ هر یک گویا یکی هستند و حداقل تصوری که یم خواهند از خودشان داشته باشند. یکی از فلسفی ترین فیلم ها راجع به دنیای از هم گسیخته بازیگران هالیوود که هر یک مجبورند برای ادامه مسیر بازیگری خودشان و شخصیتان را پنهان کنند و چیزی باشند که مخاطبان از آنان انتظار دارند.

فیلم Blue Velvet

از محدود فیلم های لینچ که تعادلی میان سورئال و واقعیت دارد. مخمل آبی نیز یکی از پر مهنا ترین فیلم های لینچ است که هر کسی با یک بار تماشا می تواند به آن معنا دست پیدا کند. داستان این فیلم، دربارهٔ پسر جوانی به اسم جفری (کایل مک لاکلن) است که در زمینی یک گوش بریده شده پیدا می‌کند؛ این آغاز ماجرای عجیبی است که او در آن درگیر می‌شود.

منبع: دانلود فیلم



:: برچسب‌ها: دانلود فیلم , فیلم سینمایی , فیلم جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روژان ساربان زاده

 

کونگ فو یک هنر رزمی باستانی چینی است که از بدو تولد در قرن 2 یکی از ورزش های محبوب مردم شد. وقتی مردم "فیلم هایی با قهرمانان کونگ فو کار" را می بینند ، احتمالاً انتظار دارند یک فیلم خشونت آمیز و اکشن تماشا کنند. کونگ فو در واقع یک سبک از هنرهای رزمی است ، اما از یک تعریف فراتر می رود و همچنین به سبک زندگی ای که فرد انتخاب می کند نیز گره می خورد.

فیلم های مبارزه ای کونگ فو که قدمت آن به دهه 1920 بازمی گردد ، یکی از جنبه های اساسی فیلم سازی مدرن بوده است. شما می توانید آن را در بسیاری از فیلم ها تا به امروز ببینید ، که باعث تحریک سینماگران ، تدوینگران صدا و کارگردانان و طراحان می شود تا از سبک های کلاسیک که مناسب می دانند استفاده کنند. یکی از مشهورترین آنها کوئنتین تارانتینو است که مستقیماً از فیلمهای کلاسیک کونگ فو به عنوان الهام خود برای ساخت فیلم استفاده می کند.

فیلم 1999 The Matrix

این دقیقاً همان فیلمی نیست که انتظار دارید در این لیست ببینید ، اما یک دلیل وجود دارد که ما آن را در این لیست قرار داده ایم آن هم اشارات درون داستان و وارد شدن کیانو ریورز به صحنه مبارزه برای مبارزه است. این فیلم آمیزه‌ای از ژانر اکشن، هنرهای رزمی و دارای یک فیلم‌نامه چندلایه است که یک جامعه پادآرمان‌شهر در آینده را به تصویر می‌کشد، که در آن درک واقعیت توسط انسان‌ها در دنیایی ساختگی به نام «ماتریکس» رخ می‌دهد، که به دست ماشین آلات هوشمند برای غلبه بر جمعیت انسان‌ها، شبیه‌سازی شده‌است.

فیلم 2000 Crouching Tiger, Hidden Dragon

این اولین فیلم در لیست ما که از حرکات رزمی کونگ فو استفاده می کند. یک زن جوان و اشرافی به نام جن Ziyi Zhang برای فرار از ازدواج اجباری و ظلم ستم هایی که در جامعه اش رخ می دهد دست به کار های بزرگی می زند. در همین حال ، یک شمشیرباز بسیار ماهر و آموزش دیده به نام یو (میشل یوه) سعی می کند به او کمک کند. دیدن این فیلم از نظر احساسی بسیار شدید و زیباست. همه صحنه های به طرز شگفت انگیزی از طریق کارگردانی آنگ لی و فیلمبرداری پیتر پاو در تضاد با زیبایی و تاریکی زندگی هستند. این فیلم یکی از تحسین برانگیزترین فیلم های خارجی در زمان خود بود که موفق به کسب چهار اسکار و جذب تماشاگران بی شمار در سراسر جهان شد.

فیلم 2002 Hero

در خلاصه داستان فیلم امده چین، قرن سوم قبل از میلاد. یک مرد به نام (لی)، پس از کشتن سه تن از دشمنان امپراتور – آسمان (ین)، شمشیر شکسته (چیو- وای) و «برف پرنده» (مان- یوک) – به حضور امپراتور چین (مینگ) شرف یاب می شود. اما امپراتور گزارش «مرد» را باور نمی کند و می گوید هدف اصلی او کشتن امپراتور است.

فیلم 1994 The Legend of the Drunken Master

با قدم گذاشتن در سبک دیگری از فیلم های کونگ فو ، افسانه استاد مست در بازی رقص سرگرم کننده ، عجیب و غریب ، خنده دار و همچنین استادانه است. وونگ فی هونگ (جکی چان) یک استاد هنرهای رزمی بسیار ماهر است ، اما هنگامی که یک باند اراذل و اوباش برای سرقت مصنوعات و عمل به بی عدالتی به شهر می آیند ، باید تصمیم بگیرد که به وصیت های صلح طلبانه پدرش عمل کند یا یک فرد اوباش باشد . سکانس های مبارزه در طول فیلم اگرچه خنده دار و کمی مبتدیانه هستند ، اما برای اخلاق شخصیت بسیار ضروری هستند و اهمیتی را که تعادل در زندگی همه دارد نشان می دهند. این فیلم - از نظر فنی دنباله ای بر فیلم مست مستر چان در سال 1978 است

فیلم kill bill: vol2

تارنتینو یکی از استادانه ترین موقعیت ها و مبارزات کونگ فو را با فیلم بیل را بکش به نمایش گذاشت. او با ارجاعات بسیار واضح به فیلم های بروس لی و حتی رنگ لباس او کمی حس نوستالژی را نیز در میان هواداران هنر های رزمی به نمایش گذاشت. در خلاصه داستان فیلم امده عروس آدم کش به راهش برای انتقام گیری از رئیس سابقش «بیل»، ادامه میدهد. دو عضو باقی مانده از گروهی که چهار سال پیش به او خیانت کردند، هدف های جدید او هستند.

فیلم Kung Fu Hustle

جنب و جوش کونگ فو تنها فیلمی در این لیست است که به ردیف کمدی می رسد ، تصویری کارتونی خنده دار و خیالی از ژانر فیلم های رزمی است. در شانگهای 1940 ، یک گروه عجیب و غریب در یک مجتمع باید از خودشان دفاع کنند. ادای احترام به بروس لی در چند صحنه در این فیلم به نمایش گذاشته می‌شود: وقتی زن صاحبخانه بین رئیس و دستیار او نشسته‌است، با رئیس روبرو می‌شود و از حرکاتی که بروس لی در حالی که با رئیس جنایی در فیلم بازگشت اژدها روبرو بود تقلید می‌کند.

 

کلیک کنید: مووینه



:: برچسب‌ها: دانلود فیلم , فیلم سینمایی , فیلم جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روژان ساربان زاده

ژانر علمی تخیلی یکی از محبوب ترین ژانر ها میان مردم است. فیلم هایی که هر ساله در سینما اکران می شوند به طور خاص به ژانر های محبوب مردم تمرکز دارند و به همین علت است که ما هر سال فیلم های بیشماری در ژانر علمی تخیلی تولید می شوند. با ما همراه باشید تا ۱۰ فیلم علمی تخیلی را مورد بررسی قرار دهیم.

فیلم Project A-Ko

سالها پس از فرود یک شهاب سنگ غول پیکر بر روی زمین و کشته شدن میلیون ها انسان ، یک نوجوان فوق العاده قوی به نام A-Ko با همکلاسی اش می جنگد. جنگ آنها با یک سفینه فضایی قطع می شود که می خواهد A-Koرا به عنوان یک شاهزاده خانم گمشده یک تمدن بیگانه ، در میان یک حمله سازمان یافته دولت علیه ارتش فرازمینی ، بازیابی کند. این فیلم دقیقاً به همان اندازه جذاب است که طرح داستان به نظر می رسد و صحنه های جنگی این انیمیشن نیز بسیار خوب است.

فیلم City of Lost Children

اگرچه ژان پیر ژونه بیشتر به عنوان خالق فیلم عجیب و غریب همچون امیلی شناخته می شود ، اما باید گفت این کارگردان محبوب در زانر علمی تخیلی نیز فیلم های جذاب زیادی ساخته است. شهر کودکان گمشده احتمالاً بزرگترین فعالیت او است، با تهیه کنندگی جان پل گولتیه و موسیقی توسط آنجلو بادالامنتی. در خلاصه داستان فیلم آمده : دانشمندی بنام «کرنک» که قدرت رویاپردازی ندارد، سعی می کند با دزدیدن رویاهای کودکان، از پیر شدن خودش جلوگیری کند.

فیلم Beyond the Black Rainbow

آخرین فیلم پانوس کوزماتوس که در سال ۲۰۱۰ منتشر شد. در خلاصه داستان فیلم آمده النا با وجود اینکه تحت تاثیر شدید آرام بخش قرار دارد، تلاش می کند تا راه خود را از شهر عجیب و وحشتناکی به خارج پیدا کند. گفتن اینکه در این فیلم دقیقاً در هر لحظه چه اتفاقی می افتد دشوار است ، اما فیلم به یک هلال کابوس می رسد که مطمئناً به همان اندازه خاطره انگیز و غیر قابل توصیف است. اثری از نبوغ سورئال با زیبایی شناسی منسجم که شمارا به وجد می آورد.

فیلم Paprika

فیلمهای Satoshi Kon نتیجه منطقی فلسفه پست مدرن است که توسط ژان بودریار و ژان فرانسوا خلق شده بودند. این کارگردان ژاپنی در آخرین فیلم بلند خود به چگونگی گره خوردن رویاهای ما با تکنولوژی پرداخت. در آینده نزدیک ، قهرمان مشهور فیلم با استفاده از سخت افزار تازه ایجاد شده در ناخودآگاه یک مجرم فرو می رود اما خود را گیج میان واقعیت پیدا می کند. همانطور که پاپریکا ریشه واقعی این جرایم سایبری خطرناک را کشف می کند ، خط جدا کننده واقعیت و خیال به طور مبهم تری در می آید.

فیلم Demon Seed

در این اقتباس از رمان دین کوونتز به همین نام ، کارگردان دونالد کمل در مورد سیاست به کار بردن هوش مصنوعی داستانی جالب را روایت می کند. هنگامی که یک ابر رایانه احساساتی سعی می کند تا یک انسان را دوباره متولد کند ماجراهایی برای او رخ می دهد. داستان فیلم دانشمندی ابر کامپیوتری ارگانیک به نام "پروتئوس" را می سازد. پس از مدتی او به انسانها و بخصوص همسر سازنده اش علاقه مند می شود.

فیلم World on a Wire

راینر ورنر فاسبیندر مفاهیم فلسفی واقعیت مجازی را به بهترین شکل نشان می دهند. این نمایش تقریباً 4 ساعته که در ابتدا به عنوان یک مینی سریال تلویزیونی پخش می شد و بعداً به عنوان یک نمایش تئاتر به آمریکا وارد شد ، پیامدهای شبیه سازی فناوری را دنبال می کند.

فیلم The Lure

در این فیلم موزیکال علمی-تخیلی و ترسناک ، یک جفت خواهر پری دریایی جهش یافته در ساحل یک کلوپ شبانه لهستانی دهه 1980 به ساحل می آیند. در حالی که یکی به دنبال عشق زندگی اش می گردد خواهر دیگر طعمه انسان ها قرار می گیرد.

 

کلیک کنید: دانلود فیلم علمی تخیلی



:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روژان ساربان زاده

بیوه سیاه ، یکی از فیلم های سینمایی مارول که احتمالا با این شخصیت در فیلم های avengers آشنایی دارید. در این فیلم پیش درآمد، اسکارلت جوهانسون در نقش ناتاشا رومانوف ، قهرمان بیوه سیاه را بازی می کند . در این فیلم که پیش در آمد شخصیت بیوه سیاه است، اسکارلت جوهانسون تحت تعقیب نیروی های شر قرار می گیرد.

کارگردان: کیت شورتلند

نوشته شده توسط: اریک پیرسون

بازیگران: اسکارلت جوهانسون ، فلورنس پیو ، دیوید هاربر

دیزنی پلاس سرویس پخش فیلمی است که حق پخش و تولید استودیویی فیلم را دارد. این پلتفرم که در سال 2019 راه اندازی شده است ، مکانی برای طرفداران است که می توانند محتوای دیزنی ، مارول و جنگ ستارگان را در گذشته و حال پخش کنند ، از آثار کلاسیک محبوب تا تولیدات انحصاری دیزنی پلاس مانند The Mandalorian و Loki محتوای جدید نیز به طور مداوم به کاتالوگ اضافه می شود و حتی مشترکین می توانند به محض ورود به سینماها با دسترسی برتر دیزنی ، فیلم های منتخب را تماشا کنند.

بیوه سیاه پس از وقایع Captain America: War Civil اتفاق می افتد و اسکارلت جوهانسون در نقش خود به عنوان مأمورS.H.I.E.L.D. که تبدیل به شخصیت انتقام جویانه ، ناتاشا رومانوف شد ، دوباره ایفای نقش می کند. این فیلم توسط کیت شورتلند با فیلمنامه ای به نویسندگی اریک پیرسون کارگردانی شده است که فیلمنامه Thor: Ragnarok را نیز نوشت و همچنین در فیلم های دیگر مارول از جمله Ant-Man ، Avengers: Infinity War و Avengers: Endgame نیز کار کرده است. در بیوه سیاه ، ناتاشا رومانوف باید با یک نیروی خصمانه روبرو شود که با گذشته خود ارتباط دارد و قصد دارد او را سرنگون کند. این توطئه بیوه سیاه را مجبور می کند با تصمیماتی که قبل از انتقام جویی گرفته ، مقابله کند.

منبع: دانلود فیلم black widow



:: برچسب‌ها: دانلود فیلم , فیلم سینمایی , فیلم جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روژان ساربان زاده

کارگردان و نویسنده فیلم های فوق العاده همچون تایتانیک و آواتار ، کسی نیست جز جیمز کامرون. او همیشه راهی برای برقراری ارتباط با مخاطبان دارد و همزمان رویاهای خودش را در فیلم به وجود می آورد. جیمز کمرون باهوش و بسیار خلاق است و به خاطر خلق فیلم های کلاسیک و پرفروش مانند تایتانیک ، ترمیناتور ، آواتار و بیگانگان مشهور است. همانطور که همه ما می دانیم ، این نوع فیلم ها برای نسل های بعدی نیز حرف های زیادی برای گفتن داشتند.

فیلم Piranha II: The Spawning

در خلاصه داستان فیلم آمده یک جزیره کارائیب، تمرکز برای یک سری از حملات اسرار آمیز پیرانا است. آن Kimbrough در حال بررسی مرگ یکی از همراهان پسرش پس از یک سفر غواصی، به مأموریت با تایلر شرمن تعطیل می شود، تنها برای کشف اینکه ماهی بال دارد و می تواند پرواز کند. اما مدیر هتل حاضر به تماس از ماهی سالانه ماهی سرخ شده در ساحل، با عواقب اجتناب ناپذیر . برخلاف فیلم قبلی ، این شکارچیان بیش از حد هیجانی بزرگ ، باهوش هستند و بله ، آنها می توانند پرواز کنند. متأسفانه ابرقدرت های منسوب به ماهی های شیطانی تنها چیزی است که با فیلم قبلی متفاوت است. ازین فیلم به عنوان کار های متوسط جیمز کمرون یاد می شود.

فیلم The Abyss

فیلم Abyssکه یک فیلم کاملاً مهیج و احساسی است ، یک درام علمی-تخیلی کلاسیک است که به دلایل زیادی در زمان خود بلند پروازانه بود. تیمی از مهندسان و نظامیان وظیفه دارند تحقیقات عمیق دریایی را در مورد یک زیردریایی هسته ای غرق شده انجام دهند ، علت آن کاملاً محرمانه و مرموز است. این دومین بار بود که کامرون ترکیبی موضوعی از درام عاشقانه ، انسان در برابر ماشین و هیجان علمی-تخیلی را با موفقیت برای مخاطبان خود به کار می گرفت. در روند ساخت محدودیت های زیادی وجود داشت که باعث شد بودجه 33 میلیون دلاری در نهایت 10 میلیون دلار بیشتر شود.

فیلم True Lies

دروغ های واقعی یک کمدی اکشن ، رمانتیک است که به دلیل بازی های بسیار خوب و جنبه های دیگر که کامرون به صحنه می آورد ، یک فیلم محبوب میان مردم شده است. یک مأمور مخفی ضد تروریستی بدخواه باید سلاح های هسته ای را که به صورت قاچاق وارد خاک آمریکا می شود پیگری کند.

فیلم Avatar

روند نوشتن و تولید فیلم نه تنها بسیار گسترده بود ، بلکه گران قیمت هم بود. در ابتدا برای انتشار در سال 1999 برنامه ریزی شده بود ، اما تکنولوژی برای رویای کامرون کاملاً آماده نبود و بنابراین بودجه 400 میلیون دلاری را خواستار شد. از آنجا که هیچ استودیویی پروژه بزرگ آن را تأمین نمی کرد - علی رغم شهرت کامرون به عنوان یک فیلمساز - وی مجبور شد تقریباً ده سال صبر کند و تا این پروژه بودجه عظیم 237 میلیون دلاری را به خود اختصاص بدهد.

فیلم The Terminator

کامرون در اولین فیلم خود با بازی آرنولد شوارتزنگر ، قهرمان بدن سازی را هدف قرار داد اما قطعاً او اولین گزینه نبود. یک سرباز انسان (مایکل بین) که از سال 2029 به سال 1984 فرستاده شد ، تلاش می کند از سارا کانر (لیندا همیلتون) جوان که کلید نجات انسان را به دنیا می آورد محافظت کند. کمرون ریسک بزرگی کرد و آرنولد را به عنوان بازیگر نقش اصلی اش در فیلم انتخاب کرد که البته جواب داد و فیلم به بهترین نحو مورد استقبال عموم قرار گرفت.

فیلم Aliens

هنگامی که افسر ریپلی (سیگورنی ویور) 50 سال پس از زنده ماندن آسیب زننده از زنومورف از خواب پرید ، متوجه شد که انسان ها وجود آنها را کشف کرده اند و می خواهند با کمک او در مورد آنها تحقیق کنند. ریپلی ، با دیدن کارهای وحشتناک که فقط یکی از این موجودات می تواند انجام دهد ، پیشنهاد می کند جهنم گونه ها را بمباران کنید تا از شر آنها خلاص شوید. اگر فیلم اول را دیده باشید ، در این سناریو کاملاً طرف ریپلی هستید اما قطعا نمی توانید منتظر بمانید تا ببینید این بار چه اتفاقی خواهد افتاد.

فیلم Titanic

به جرات یکی از بزرگترین و بهترین پروژه های سینمایی جهان تایتانیک است. در این فیلم بسیار پر آوازه لئوناردو دیکاپریو و کیت وینسلت ایفای نقش کرده اند. این فیلم در پس داستان عاشقانه شکاف های عمیق طبقاتی را به خوبی نشان می دهد. لئونادرو دیکاپریو در نقش جوانی پر شور نقاش که در لحظه زندگی می کند عاشق دختری ثرورتمند می شود که در همان مدت کوتاهی که کنار هم هستند بهترین لحظات را رقم می زنند.

 

منبع: دانلود فیلم



:: برچسب‌ها: دانلود فیلم , فیلم سینمایی , فیلم جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روژان ساربان زاده

در زندگی حرفه ای دیوید فینچر ، همکاران ، اعضای بازیگران و همکارانش او را فردی خوش زبان ، دقیق ، سر سخت توصیف کرده اند . با این حال ، آنها همچنین او را به عنوان یک دوست فوق العاده مهربان و شوخ طبع نیز معرفی می کنند. به جرات دیوید فینچر یکی از نوابغ کارگردانی جهان است که تماشای فیلم هایش درس فیلم سازی است. اگر درباره فیلم های دیوید فینچر اطلاعات زیادی ندارید ، باید بدانید که آنها نه تنها از لحاظ نور تاریک هستند بلکه از لحاظ مضمون و طرح نیز تاریک و سیاه هستند.

فیلم The Game1997

اگر به دنبال یک تریلر اکشن هستید این یک فیلم عالی برای تماشاست. پر از پیچ و تاب های داستانی بی انتها . The Game یک فیلم هیجان انگیز با پایان بیش از حد شگفت انگیز است. همانطور که قبلاً اشاره شد ، دیوید فینچر عاشق پیچ و تابهای زیاد برای داستان خود است و این فیلم آن عنصر را به سطح جدیدی می رساند. مسلم است که فینچر این فیلمنامه را خودش ننوشته است ، اما کارگردانی آن را انتخاب به طور کل بر عهده داشته است. این فیلم کاملاً سرگرم کننده است و دقیقاً همان کاری را انجام می دهد که قصد انجام آن را دارد: مخاطب را هیجان زده می کند و فریب می دهد.

فیلم Panic Room2002

پنیک روم یکی دیگر ازفیلم کلاسیک های فینچر است اما شاید کمتر مورد توجه هوادارن او قرار گرفته باشد. اگرچه فینچر همیشه به داشتن استعداد بالا در فیلم های هیجان انگیز مشهور بوده است در این فیلم نتوانسته به قدرت همیشگی اش دست پیدا کند. در این فیلم جودی فاستر ، فارست ویتاکر ، جرد لتو و دویت یوآکام ایفای نقش می کنند. تماشای این فیلم کمی شبیه به مرور حرکت یک فیلم هیجان انگیز است. توجه فینچر به جزئیات در این فیلم خیره کننده است. کریتسین استوارت نیز نقش کودکی را ایفا می کند که به همراه جودی فاستر نقش مادر و دختری را بازی می کنند که در یک زیر زمین گیر می افتند.

فیلم The Curious Case of Benjamin Button2008

یکی از فیلم های بحث برانگیز فینچر مورد اسثنایی بنجامین باتن بوده است. بنجامین زمانی که متولد می شود ساعت به عقب بر می گردد و یک کودک با چهره پیر متولد می شود که به مرور زمان از ان حالت پیری در می آید و بزرگ و بزرگ تر می شود و در زمان مرگ او دارای چهره کودک است.

فیلم Mank The Girl with the Dragon Tattoo2011

فینچر که یک سال پس از فیلم شبکه اجتماعی ، با فیلم دختری با خالکوبی اژدها به دنیای وارد شد. قبل از تماشای این فیلم باید دانست که دارای صحنه های بسیار آزار دهنده و خشن است. نکته برجسته این فیلم داستان منحصر به فرد و بازیگران باورنکردنی آن است. در خلاصه داستان فیلم آمده مکایل بلومکویست با بازی "دنیل کریگ" روزنامه نگاری است که از طرف مردی ثروتمند مامور می شود تا خواهرزاده ای را که 40 سال پیش ناپدید شده پیدا کند. در این راه دختری به نام لیزبث سلاندر با بازی "رونی مارا" که هکر کامپیوتر است به او کمک می کند و این دو هرچه بیشتر در این پروند جلو می روند به اطلاعات باورنکردنی دست پیدا می کنند.

فیلم The Social Network 2010

نگاه اجتماعی خود را به یک داستان معروف از تاریخ اخیر معطوف کرد ، شبکه اجتماعی درامی است که نحوه به وجود آمدن Facebook را آشکار می کند. آرون سورکین ، فیلمنامه نویس ، فیلمنامه این فیلم را از نظر فنی بر اساس "میلیاردرهای تصادفی" از بن مزریچ نوشت ، اما او اظهار داشت که قبل از انتشار کتاب تقریباً 80 صفحه نوشته بود. فیلمنامه سورکین همان چیزی است که واقعاً فینچر را به خود جلب کرده و توجه او را به مهمترین داستانهای نسل جدید جلب کرده است.

فیلم Fight Club 1999

یکی از دیوانه کننده ترین فیلم های فینچر باشگاه مشت زنی است. این فیلم با تم عجیب غزیب خودش هر ادمی را مجذوب می کند. در این فیلم برد پیت نقشی متفاوت را ایفا می کند. در خلاصه داستان فیلم آمده است که راوی (نورتن)، جوانی پریشان حال پی می برد که به کمک مشت بازی با دست های برهنه، بیش از هر زمان دیگری احساس زنده بودن می کند. او و «تایلر دردن» (پیت) که به دوستانی صمیمی تبدیل شده اند، هفته ای یک بار با هم ملاقات می کنند تا با هم مشت بازی کنند. در حالی که افراد دیگری هم به باشگاه شان می پیوندند، محفل شان به رغم آن که رازی است بین شرکت کننده هایش، شهرت و محبوبیت یک باشگاه زیرزمینی را پیدا می کند.

فیلم ۲۰۱۴ Gone Girl

دختر گمشده ممکن است وجه زنانه فیلم Fight Club باشد. یک فیلم تغریبا فمینیستی که نشان می دهد آزار ها و ندید گرفتن های یک مرد با همسرش چقدر می تواند ذهن اورا مشوش کند. هر دو شخصیت اصلی به روش خاص خود پیچ ​​خورده اند ، اما مفاهیم بسیار جالبی را به بیننده معرفی می کنند ، یکی از این مفاهیم این است که جهان می تواند در کارمای خودش ضربه فنی کند. این فیلم در مورد مردیست که همسرش را در پنجمین سالگرد ازدواجشان گم می کند اما تمام انگشت ها بسمت او نشانه می رود بطوریکه لقب قاتل زنان به وی داده می شود.

فیلم SEVEN 1995

ماجراهای قاتلین زنجیره اس همیشه برای فینچر جذاب بوده است زیرا فیلم زودیاک قاتل زنجیره ای را نیز ساخته است. قاتلی روان پریش براساس هفت گناه کبیره در طول مدت زمانی کوتاه دست به قتل هایی می زند. کارگاهان این ماجرای مخوف پس از مدتی متوجه می شوند که این قاتل افرادی که دارای گناهی همچون یکی از گناهان کبیره هستند را به طرز وحشتناکی می کشد. پایان بندی این فیلم یکی از دیوانه کننده ترین و هیجان انگیز ترین پایان بندی های تاریخ سینما است.

مرجع فیلم های جدید



:: برچسب‌ها: دانلود فیلم , فیلم سینمایی , فیلم جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روژان ساربان زاده

مارول تقریباً برای تمام سال 2021 با سریال های بی نظیری که از شبکه دیزنی + خود منتشر می کند طرفداران را راضی نگه داشته است ، سریال هایی همچونواندا ویژن ، فالکون و سرباز زمستانی و البته لوکی. دنیای مارول با کارکتر های جذاب خودش همیشه توانسته بر تعداد بی شمار طرفدارانش اضافه کند و صنعت خودش را در سطح اول نگه دارد.

فیلم Avengers: Age of Ultron

تونی استارک روی یک پروژه برای حفظ صلح کار می کند، اما اوضاع از کنترلش خارج می شود و اکنون گروه انتقام جویان باید آلترون، ساخته ی دست استارک را، از رسیدن به اهداف شرورانه اش باز دارند .

فیلم The Incredible Hulk

بروس بنر دانشمندی است که در برابر پرتو های گاما قرار گرفته است و هنگام بالا رفتن آدرنالین خونش به موجود سبز غول پیکری تبدیل می شود که کسی جلودار وی نیست . او می کوشد تا خود را درمان کند تا این که از جانب ارتش آمریکا به سرکردگی ژنرال راس موجودی دیگر از امیل پولانسکی افسر ارشد نیروی دریا انگلستان ساخته میشود .

فیلم Thor

یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی در سال ۲۰۱۱، بر پایه شخصیت ثور از مارول کامیکس است. این فیلم را مارول استودیوز تولید کرده و توسط پارامونت پیکچرز توزیع شده‌است. این چهارمین فیلم از دنیای سینمایی مارول است. این فیلم را کنت برانا کارگردانی کرده و نویسندگی بر عهدهٔ تیم اشلی میلر و زک استنتز به دن پاین بوده‌است. در ثور، کریس همسورث در نقش ثور، در کنار ناتالی پورتمن، تام هیدلستون، استلان اسکاشگورد، کلم فیور، ری استیونسون، ادریس البا، کت دنینگز، رنه روسو و آنتونی هاپکینز ایفای نقش می‌کنند.

فیلم Iron Man2

مخترع میلیاردر، «تونی استارک» که اکنون تمام دنیا از زندگی دوگانه او بعنوان «مرد آهنی» خبر دارند، از طرف دولت تحت فشار قرار می گیرد تا تکنلوژی ای که بدست آورده را به ارتش بدهد. استارک که نمی خواهد به این راحتی اختراعش را در اختیار دیگران بگذارد، تصمیم می گیرد به همراه دوستانش در مقابل دشمنانی قدرتمند بایستد.

فیلم Doctor Strange

یک فیلم ابرقهرمانی و اکشن آمریکایی به کارگردانی اسکات دریکسون و نویسندگی دریکسون همراه با سی. رابرت کرگیل و جان اسپیتز است که بر اساس شخصیتی به همین نام از کتاب‌های مصور انتشارات شرکت مارول کامیکس ساخته شده‌است.

فیلم Black Widow

یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی در سال ۲۰۲۱ است که بر پایهی شخصیت به همین نام از مارول کامیکس ساخته شده‌است. ساخت این فیلم بر عهدهی مارول استودیوز بوده و توسط استودیو سینمایی والت دیزنی توزیع شده‌است.

منبع: بهترین فلیم های مارول



:: برچسب‌ها: دانلود فیلم , فیلم سینمایی , فیلم جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روژان ساربان زاده

سینما توانایی فوق العاده ای دارد تا درک و فهم انسان ها را ارتقا دهند و کمک کند تا بتوانیم سبک زندگی، نوع دیدگاه و فرهنگ کشور های مختلف را بیشتر بشناسیم. در هیچ کجا این مسئله بیشتر از فیلمهای غیر انگلیسی زبان مشهود نیست. یک قرن است که سینما به ما کمک می کند تا نگاهی اجمالی به زندگی در کشورهایی داشته باشیم که ممکن است هرگز در آن ها پا نگذاریم. در حالی که هالیوود هنوز بر گیشه فروش تسلط دارد ، اما فیلم ها و سریالی های غیر انگلیسی طرفداران بیشماری دارند. در این مقاله تلاش کرده ایم تا فیلم های غیر انگلیسی زبان که در دنیای سینما غوغایی به پا کردند را به شما معرفی کنیم.

فیلم Roma

یکی از بهترین فیلم های آقاسی آلفونسو کوارون در نقش کارگردان که تصاویری از مکزیک قدیم را به ما نشان می دهد . فیلمی سیاه و سفید که معطوف به کودکان بورژوازی نیست که نماینده فیلمبردار-نویسنده-کارگردان و خواهر و برادرش هستند که چندین دهه پیش در مکزیکو سیتی بزرگ شده اند ، اما بیشتر از زن بومی (یالیتزا آپاریسیو) که از آن ها مراقبت می کند. حتی به طور کامل به او متمرکز نشده است ، شاید بیشتر به ترکیبات کلاسیک آن از مکانی متمرکز شده است که دیگر به روشی که کوارون از آن یاد می کند وجود ندارد. دوربین در توالی بین صفحه ای متمرکز می شود. زیبایی و روایت اصلی فیلم ، نشان دهنده کشور مکزیک است که مدتهاست از دست رفته است و به ان تجاوز شده اما مردم به کمک یکدیگر آن را نگه داشتند. نتیجه تلاش های آلفونسو کوارون یک فیلم منحصر به فرد است ، تجربه ای که چیزی را که از دست رفته است بازآفرینی می کند و تاثیری فوق العاده بر جا می گذارد. این فیلم با روایتی بسیار روان و آهسته تمام ان چیزی که کارگردان می خواهد را به ما می فهماند و در پایان لحظات احساسی را برای ما فراهم می کند.

فیلم Pan’s Labyrinth

یکی از تخیلی ترین فیلم های قرن بیست و یکم ، داستان اسپانیایی گیلرمو دل تورو است که یک اثر هنری تمام عیار است. داستان به طور همزمان یک حماسه جنگی و یک افسانه را دنبال می کند و سفر یک دختر جوان در دنیای ماورایی برای نجات جان مادرش ، در اواسط جنگ داخلی اسپانیا ، دنبال می کند. هزارتوی پن با فیلمبرداری بی نظیر و شخصیت پردازی کم نظیر گیلرمو و دل تورو یکی از شاخص ترین فیلم های علمی تخیلی محسوب می شود. دل تورو با این شاهکار عجیب و غریب موقعیت خود را به عنوان یکی از هیجان انگیزترین و با استعدادترین کارگردانان این نسل اثبات کرد.

فیلم Burning

لی چانگ دونگ یک داستان قدیمی بسیار کوتاه از رمان نویس ژاپنی یعنی هاروکی موراکامی را به یک فیلم کاملاً کره ای مبدل کرد. چانگ دونگ اما به داستان اصلی هاروکی وفادار می ماند. لی جونگ سو نویسنده جوانی مشتاق است که کار سخت خود را رها می کند و به مزرعه پدر زندانی اش می رود (خط داستانی که فیلم از داستان کوتاه ویلیام فاکنر "سوزاندن انبار" گرفته است ، و پس از آن به داستان موراکامی می رسد). جونگ سو با یکی از آشنایان دوران کودکی خود به نام شین هه می (جونگ-سئو جون) روبرو می شود ، که ظاهراً او فقط یک بار در کودکی با او گفتگو داشته است. به هر حال ، هائمی همه بزرگ شده اند و ادعا می کنند که جراحی پلاستیک کرده اند. او و جونگ سو با هم ارتباط برقرار می کنند و اتفاقات عجیبی برایشان رخ می دهد.

فیلم Atlantics

در حومه شهر داکار، کارگرانی که ماه هاست حقوق نگرفته اند به امید آینده ای بهتر تصمیم می گیرند که از طریق اقیانوس، کشور را ترک کنند. در میان آنها مردی به نام «سلیمان» است که عاشق دختری به نام «ادا» است.

فیلم Five Deadly Venoms

این همان چیزی است که در مورد کونگ فو و سینمای هنرهای رزمی می خواهیم ببینیم. داستان پنج زهر (با نام مستعار پنج زهر کشنده) اولین فیلم Venom Mobاست. اسامی این گروه با نام های زیر است: کورکردن هزارپا (لو فنگ) ، نیرنگ مار (وی پی) ، ضربات سوزان عقرب (سان چیان) ، آکروبات های مارمولک کوو چوی و) لو مانگ) ، به همراه قهرمان با نام مستعار "زهر ترکیبی" ، یانگ تیه (چیانگ شنگ) ، که در همه سبک ها تازه کار است.

فیلم A Separation جدایی نادر از سیمین

یکی از بهترین آثار اصغر فرهادی که نگاهی جدید و عمیق به سینمای ایران داشته است. در این فیلم پیمان معادی، لیلا حاتمی و شهاب حسینی در نقش های اصلی ایفای نقش می کنند. این فیلم اولین اسکار را برای ایران به همراه داشت و جزو محبوب ترین فیلم های ایرانی از نظر مخاطبان و منتقدان نیز است. «سیمین» می خواهد به همراه همسرش «نادر» و دخترش «ترمه» از ایران برود و همه مقدمات این کار را فراهم کرده. اما «نادر» نمی خواهد پدرش را که از بیماری آلزایمر رنج می برد تنها رها کند. این اختلافات باعث می شود «سیمین» از دادگاه درخواست طلاق کند.

فیلم Parasite

خانواده‌ای که تمامی اعضای آن بیکار هستند، برای امرار معاش در پارک‌های مجلل و پرزرق و برق رفت و آمد می‌کنند و جعبه پیتزا درست می کنند به یک باره زندگی شان دچار تغییر و تحولات فراوانی می شود. زمانی که پسر خانواده به خانه ای اعیانی می رود تا به دختر آن خانواده زبان تدریس کند زندگی اش به کل عوض می شود. بونگ جون هو برای این فیلم 3 اسکار دریافت کرد. این فیلم بر داستان غم انگیز اختلاف طبقاتی که در آسیا بیشتر از کشور های دیگر مشهود است تمرکز کرده است.

 

کلیک کنید: بهترین فیلم های غیر انگلیسی زبان



:: برچسب‌ها: دانلود فیلم , فیلم سینمایی , فیلم جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روژان ساربان زاده

در دوران شلوغ و پر دغدغه ای که همه ما در آن زندگی می کنیم خنده بهترین دارو است. امسال سال خوبی برای اکران فیلم های کمدی جذاب است و قرار است فیلم های فوق العاده جذاب تری نیز به اکران در بیایند که در ماه های گذشته باید منتظر آن ها باشیم. ما در این مقاله تعدادی از فیلم های کمدی جذابی سال ۲۰۲۱ را معرفی خواهیم کرد پس با ما همراه باشید.

انیمیشن Luca

لوکا یک انیمیشن کمدی فوق العاده لذت بخش با تم ایتالیایی است. لوکا که یک فیلم انیمیشن مناسب برای کل خانواده است و داستان پسری به همین نام را در یک ماجراجویی متوجه می شود در دوزیست است و میتواند در دل دریا و بر روی زمین زندگی کند. او با دوستش آلبرتو ، همراه می شود و از دل دریا که همیشه فکر میکرده تنها جای او آنجا است به قلب شهر می رود و متوجه دنیای خوش رنگ و لعاب بیرون دریا می شود. این انیمیشن به ما نشان می دهد که معنی رفاقت، عشق و خارج شدن از چهارچوب های زندگی چگونه است. این انیمیشن در ماه خرداد 1400 به اکران در آمد.

فیلم Space Jam2

از نظر فنی Space Jam: A New Legacy ، این فیلم فرمت مشابه قسمت اول را دنبال می کند ، اما به جای ورزشکار محبوب MJ ، لبرون جیمز وارد کار می شود تا راه خود را در دنیای Bugs Bunny و دوستانش ادامه دهد. زمان اکران مشخص نیست.

فیلم The King's Man

فیلم کینگزمن 2021 ، داستان این فیلم درباره‌ی مردی می‌باشد که باید در مقابل گروهی از افراد ظالم و مغزهای متفکر از خلافکاران بایستد ، آنها سعی دارند یک جنگ را طراحی کنند که به واسطه‌ی آن میلیون‌ها نفر از مردم از بین می‌روند و جنگ همه جا را فرا می‌گیرد . The King's Man به ما نشان می دهد که چگونه سازمان جاسوسی شکل گرفته است. زمان اکران مشخص نیست.

انیمیشن The Boss Baby: Family Business

بچه رئیس یکی از انیمیشن های جذاب دهه اخیر است که به تازگی قسمت جدیدی از آن به انتشار در آمده است. این انیمیشن در تیر ماه 1400 اکران شد.

فیلم Ghostbusters: Afterlife

داستان در مورد نقل مکان خانواده ای به یک مکان جدید است که در آنجا با ارواحی روبه رو می شوند که با پدربزرگشان در ارتباط است و از اینجاست که این خانواده چیزهای زیادی در مورد خود خواهند دانست . در این فیل چهره های آشنایی ایفای نقش همچون کری کوون و فین ولفهارد ایفای نقش می کنند.

فیلم West Side Story

بازسازی پر زرق و برق استیون اسپیلبرگ از یک فیلم موزیکال کلاسیک قدیمی، سرانجام زمستان ۱۴۰۰ به نمایش در خواهد آمد. داستان عشق ممنوع و رقابت بین جت ها و کوسه ها ، دو باند خیابانی نوجوان با پیشینه های قومی مختلف را بررسی می کند.

انیمیشن Vivo

چه کسی می خواهد ببیند لین-مانوئل میراندا در حال خواندن به جای یک حیوان کینجاجو است؟ اولین اجرای آهنگهای کاملاً جدید از لین-مانوئل میراندا ، مخاطبان را با یک ماجراجویی حماسی به مکانهای زیبا و پر جنب و جوش می برد که قبلاً در انیمیشن دیده نشده است.

کلیک کنید: معرفی فیلم کمدی ها 2021 برای انفجار شادی که به آن نیاز داریم



:: برچسب‌ها: دانلود فیلم , فیلم سینمایی , فیلم جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روژان ساربان زاده

اکثر افراد برای اینکه در انتخاب فیلم مورد نظرشان مشکل دارند کمتر فیلم می بینند!! هر سال تعداد بی شماری از فیلم و سریال گرفته تا مستند و فیلم کوتاه ساخته می شود که هر کدام در ژانر خودشان بی نظیرند اما کدام یک را می توان برای تماشا انتخاب کرد؟! همه انتخاب ها می توانند گیج کننده باشند زیرا ما از محتوای آن فیلم اطلاعات کافی نداریم و نمیدانیم با علاقه مندی ما جور در میاید یا خیر!

در ماه ژانویه ، نتفلیکس اعلام کرد که هر هفته یک فیلم با حضور ستاره های هالیوودیرا منتشر خواهد کرد و تا پایان سال 2021 ما باید منتظر اکران فیلم های شگفت انگیزی باشیم. دسه بندی فیلم ها نیز کاملا تقسیم بندی شده به ژانر های متفاوتی همچون معمایی ، عاشقانه ، کمدی ، ترسناک و غیره است. به علاوه تمام ستاره هایی که اسطوره بازیگری هستند ، از لئوناردو دی کاپریو و زندایا گرفته تا اریک آندره ، اوکتاویا اسپنسر در این فیلم های امسال حضور دارند.

فیلم Moxie

یک فیلم کمدی با بازی آمی پویلر ستاره کمدی هالیوود. داستان فیلم دختری 16 ساله را نشان می دهد که با الهام گرفتن از گذشته مادرش که در مدرسه یک شورشگر بوده می خواهد قوانین و رفتارهای تابو شده در دبیرستانش را بهم بریزد و در مدرسه اش که در مرکز تگزاس قرار دارد بچه ها و مدیران مدرسه را به چالش بکشد.

فیلم Yes Day

جنیفر گارنر در این کمدی خانوادگی نقش مادری را بازی می کند که به همراه همسرش تصمیم می گیرند یک روز را به عنوان رو "بله" گویی اعلام کنند. در این روز به همه کارهایی که بچه هایشان می خواهند باید پاسخ بله دهند – این فیلم کمدی می تواند اوقات خوشی برای شما ایجاد کند.

فیلم Bad Trip

دو دوست که تولید محتوای طنز با دوربین مخفی انجام می دهند زندگی شان دچار مشکلاتی می شود و خودشان در بند اتفاقات ناگوار طنز گونه قرار می گیرد. خط داستانی فیلم براساس اتفاقات است و اکثر شوخی ها گفتاری نیستند و بر اساس موقعیت به وجود می آیند.

فیلم Madame Claude

مادام کلود بر اساس یک داستان واقعی و در دهه 1960 اتفاق می افتد ، زندگی زنی را که مشهورترین فا*شه خانه در پاریس را اداره می کرد ، دنبال می کند. قدرت و نفوذ جامعه مادام کلود تزلزل ناپذیر است ، تا اینکه یک زن جوان ثروتمند امپراتوری اورا را تهدید می کند.

فیلم Thunder Force

اکتاویا اسپنسر و ملیسا مک کارتی در کمدی اکشن پیش رو به کارگردانی بن فالکون نقش ابرقهرمان نمادین را ایفا می کنند. در دنیایی که مردم در میان ابرشهرها زندگی می کنند ، اسپنسر و مک کارتی بهترین دوست دوران کودکی یکدیگر هستند که وقتی یکی از آنها فرمولی برای ابرقدرت ها به افراد عادی می دهد ، به نیرویی بعید در برابر شر تبدیل می شوند.

فیلم The Woman in the Window

فیلم زنی در پنچره که به نظر می رسد از فیلم پنجره عقبی آلفرد هیچاک الهام گرفته است، فیلمی در ژانر جنایی، معمایی است . امی آدامز نقش دکتر آنا فاکس ، یک روانشناس کودک آگورافوبیک را دارد که با همسایه خود جین (جولیان مور) دوست است. وقتی جین مفقود می شود ، آنا مظنون است که در خانه آن طرف خیابان اتفاق خیلی خطرناکی رخ داده است – اما پلیس ها به او اعتمادی نمی کنند زیرا او دارای اختلال روانی است و حرف هایش می تواند ساخته ذهنش باشد.

فیلم Army of the Dead

کارگردان فیلم Zack Snyder’s Army of the Dead یک فیلم در مورد زامبی ها ساخته است ، که در آن گروهی از ماجراجویان در وسط شیوع یک ویروس که انسان ها را به زامبی تبدیل می کند قصد سرقت از کازینوی لاس وگاس را دارند. در این فیلم دیو باوتیستا بازی می شود ، تیگ نوتارو به عنوان یک خلبان هلیکوپتر هاردکور ظاهر می شود و کاملاً دیوانه وار به نظر می رسد.

فیلم AWAKE

یک رویداد مرموز تمام توانایی بشریت را برای خوابیدن از بین می برد. اما جیل (جینا رودریگز) ، یک سرباز سابق با گذشته ای فرسوده ، ممکن است کلید نجات بشریت را داشته باشد: دخترش تنها فردی است که می تواند بخوابد.

منبع:  معرفی 8 فیلم سال 2021 که ارزش تماشا دارند



:: برچسب‌ها: دانلود فیلم , فیلم سینمایی , فیلم جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روژان ساربان زاده

سال 2021 با مجموعه ای کامل از فیلم های داستانی برداشت شده از زندگی واقعی (یا حداقل الهام گرفته شده) وارد شده است. در اواخر امسال ، ما شاهد اکران فیلم های ژانر بیوگرافی هستیم که زندگی برخی از با نفوذترین هنرمندان موسیقی را شرح می دهد. جنیفر هادسون در نقش آرتا فرانکلین ایفای نقش می کند و یک فیلم زندگی نامه از زندگی الویس به کارگردانی باز لورمن قرار است اکران شود. اما قسمت جالب یک داستان واقعی ناشناخته بودن آن ها است. برای مثال فیلم Nomadland را در نظر بگیرید که آمریکایی های کوچ نشین واقعی را برای بیان داستان های خود به نمایش کشانده است.

فیلم The United States vs Billie Holiday

آندرا دی در اقتباسی به کارگردانی لی دانیلز از زندگی بیلی هالید بازی می کند. این روایت زندگی دشوار او را شرح می دهد ، خصوصاً در مورد حمایت او از حقوق مدنی و استفاده بیش از حد مواد مخدر که زندگی شخصی اورا دچار مشکلات فراوان کرد.

 

فیلم Respect

بخشی از آرزوهای آرتا فرانکلین در اواخر زندگی اش این بود از زندگی او فیلمی ساخته شود و حالا این فیلم با بازی ، جنیفر هادسون قرار است به نمایش در آید. هادسون امیدوارم است بتواند در نقش این اسطوره موسیقی به خوبی ایفای نقش کند تا روح فرانکلین در آرامش باشد. و با توجه به اینکه خوده آرتا فرانکلین قبل از مرگش در مراحل اولیه برنامه ریزی ساخت این فیلم حضور داشته است ، مطمئناً فیلمی است که نباید آن را از دست بدهیم. این فیلم مرداد ماه 1400 اکران می شود.

 

فیلم The Last Duel

این فیلم آینده ریدلی اسکات ، بن افلک و مت دیمون را نه تنها در صفحه نمایش ، بلکه در دنیای واقعی متحول می کند. این فیلم همچنین با بازی جودی کومر و آدام درایور روایت تاریخی را در مورد مردی دنبال می کند که پس از ادعای همسر وی برای تجاوز دوست شوهرش ، بهترین دوست خود را با یک دوئل به چالش می کشد. همچنین این دوئل آخرین دوئل در فرانسه پیش از اعلام رسمی غیر قانونی بودن آنها است.

 

فیلم House of Gucci

در این فیلم بازیگرانی همچون آل پاچینو ، سلما هایک، لیدی گاگا و جارد لتو ایفای نقش می کنند. داستان چگونگی نقشه کشیدن پاتریزیا رجیانی ، همسر سابق مائوریتزیو گوچی ، برای کشتن همسرش ، نوه طراح مشهور لباس گوچی است.

 

فیلم King Lear

داستان کلاسیک شکسپیر درباره یک پادشاه پیر که پادشاهی خود را تقسیم می کند تا سه دخترش را اداره کند ، اما در مورد محبت های آنها گمراه می شود و به تبعید رانده می شود.

 

منبع: بهترین فیلم های 2021 با داستان واقعی



:: برچسب‌ها: دانلود فیلم , فیلم سینمایی , فیلم جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روژان ساربان زاده

تابستان – تیر ماه ۱۴۰۰ ، سلااااام! ما درست در هفته های آغازین ماه تیر هستیم، و همه با یک نوبت بیرون رفتن می فهمیم که هوا انقدر گرم است که وقت گذراندن در خانه کار عقلانی تری به نظر می رسد. آنچه می خواهم بگویم این است: تیر ماه زمان خوبی برای تماشای فیلم هایی که در روز های شلوغ سال زمانی برای تماشایشان نداشتیم!!

یک ساندویچ همبرگر آماده کنید به همراه یک نوشیدنی خنککک و روی کاناپه لم دهید و به تماشای فیلم بنشینید! و از پدر خود مظلومانه درخواست کنید کولر را روشن کند:/

دانلود فیلم F9 2021

سریع و خشمگین ۹ ، نام فیلمی اکشن و ماجرایی محصول سال ۲۰۲۱ به کارگردانی جاستین لین می‌باشد. در خلاصه داستان این فیلم آمده است ، سایفر برای انتقام‌گیری از دام و تیمش از برادر کوچکتر دام یعنی جیکوب ، کمک می‌گیرد.

دانلود فیلم Black Widow 2021

در پی وقایع فیلم سینمایی جنگ داخلی ناتاشا رومانوف در پی نافرمانی از توافقنامه ی سوکوویا و کمک به استیو راجرز ، تنها شده و تحت تعقیب قرار گرفته است.

دانلود فیلم Jungle Cruise 2021

در فیلم گشت و گذار در جنگل ، عده ای از مسافران سعی دارند با قایقی کوچک از میان جنگلی مملو از حیوانات خطرناک و خزندگان عبور کنند.

دانلود فیلم Space Jam: A New Legacy 2021

فوق ستاره یکی از تیم های NBA به نام لبران جیمز برای دنباله این فیلم محبوب با تهیه کنندگانش مشارکت کرده تا یک فیلک لایو اکشن و انیمیشنی محبوب را به طرفداران این فیلم هدیه دهد. در این فیلم منتظر شخصیت Bugs Bunny و بقیه همکارانش باشید.

دانلود فیلم Candyman 2021

کندی‌من ، فیلمی ترسناک و مهیج محصول ۲۰۲۰ به کارگردانی نیا داکوستا می‌باشد. در خلاصه داستان این فیلم آمده است ، دنباله معنوی فیلم ترسناک کندی‌من محصول سال ۱۹۹۲ به محله شیکاگو که در آن افسانه آغاز شده بود بازمی‌گردد و…

دانلود فیلم Escape Room: Tournament of Champions 2021

شش نفر ناخواسته خود را در یک سری دیگر از اتاق های فرار حبس می کنند و به آرامی آنچه را که برای زنده ماندن مشترک هستند کشف می کنند. با پیوستن به نیروهای خود با دو نفر از بازماندگان اصلی ، به زودی متوجه می شوند که همه آنها قبلاً این بازی را انجام داده اند.

دانلود فیلم The Hitman's Wife's Bodyguard 2021

محافظ همسر هیتمن ، نام فیلمی اکشن و ماجرایی محصول ۲۰۲۱ به کارگردانی پاتریک هاگز می‌باشد. در خلاصه داستان این فیلم آمده است ، چهار سال بعد از اتفاقات فیلم قبلی ، مایکل برایس هنوز با داریوس کینکید دوست است و حالا همراه با هم برای نجات سونیا ، همسر داریوس ، تلاش می‌کنند و…

دانلود فیلم Hotel Transylvania: Transformania 2021

یکی از محبوب ترین انیمیشن های پخش شده است که طرفدارانش رنج سنی خاصی ندارند و بزرگسالان نیز آن را دوست دارند. دنیای هیولاها و اجنه این بار برایمان ماجراهای فوق العاده ای دارند.

منبع: بهترین فیلم های 2021



:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روژان ساربان زاده

 

سریال های تلوزیونی همیشه جزو محبوب ترین و پر مخاطب ترین برنامه های تلویزیونی هستند. سریال ها باعث می شوند تا ما با قصه های زندگی افراد درون داستان آشنا شویم و با هر قسمت با آن ها زندگی کنیم. ما در این بخش قصد داریم تا سریال های بهترین سریال های 2021 و پر مخاطبترین سریال هایی که سری جدیدشان در سال 2021 منتشر می شود و یا سریال و مینی سریال هایی که به تازگی در سال 2021 منتشر می شوند را بررسی کنیم. باید پذیرفت هیچ چیز جز تماشای یک سریال جذاب در این روز ها نمی تواند به خوبی سرگرممان کند پس با ما همراه شوید.

سریال The Falcon and the Winter Soldier

شبکه: Disney+

دیزنی "شاهین و سرباز زمستانی"را در 19 مارس به نمایش درآورد ، به عنوان یک ماجراجویی جهانی که توانایی ها - و صبر - قهرمانان اصلی خود را آزمایش می کند. آنتونی مکی و سباستین استن به ترتیب در نقش سام ویلسون / فالکون و باکی بارنز / سرباز زمستانی در این سریال بازی می کنند. این دو نفر پیش از این در تعداد انگشت شماری از فیلم های Marvel eظاهر شده بودند. این شخصیت ها آخرین بار در فیلم "انتقام جویان: پایان بازی" دیده شدند ، جایی که کاپیتان آمریکا (کریس ایوانز) سپر نمادین خود را به شاهین داد.

سریال Wanda vision

شبکه: Disney+

یک سریال جذاب آمریکایی در ژانر اکشن، کمدی ماجراجویی ساخته جک شفر است که پخش آن از 15 ژانویه 2021 از دیزنی پلاس آغاز شد. این سریال بر اساس شخصیت های اسکارلت ویچ ساخته استن لی و ویژن اثر روی توماس ساخته شده است. الیزابت اولسن در این سریال نقش واندا ماکسیموف را ایفا می کند و پل بتانی در نقش ویژن حضور دارد. این سریال از در قسمت های اول همچون فیلم های کلاسیک قدیمی است و در قسمت های بعدی به مرور روایت داستان تغییر می کند.

سریال shadow and Bone

شبکه:Netflix

این سریال یکی از پرهزینه ترین سریال های تولیدی تفلیکس شناخته شده که تعداد بیشماری از بینندگان به دنبال اکران این سریال هستند. این سریال در ژانر فانتزی، اکشن و درام ساخته شده است. در جهانی که توسط سد عظیمی از تاریکی دائمی به دو قسمت تقسیم شده است ،جایی که موجودات غیرطبیعی از گوشت انسان میهمانی می شوند ،یک سرباز جوان قدرتی را کشف می کند که ممکن است سرانجام کشورش را متحد کند.اما هنگامی که او برای به دست آوردن قدرت خود تلاش می کند ، نیروهای خطرناک علیه او توطئه می کنند.اراذل و اوباش ، دزدان ، آدمکش ها و مقدسین اکنون در جنگ هستند و برای زنده ماندن به جادو بیشتر نیاز دارد.

سریال It's a Sin

شبکه:HBO MAX

این سریال داستان پنج جوان 18 ساله را دنبال می کند که در سال 1981 به لندن نقل مکان کردند و زندگیشان با بحران ایدز دگرگون شد و دچار چالش های باورنکردی ای می شوند که آینده شان را تحت تاثیر قرار می دهد. بیماری ایدز طی دهه 80 میلادی به یکی از شایع ترین بیماری ها تبدیل شده بود. این بیماری تنها از طریق خون و رابطه جنسی و منتقل می شود و همین دلیلی بود تا به یکی از دغدغه های اصلی جوانان در آن دوره تبدیل شود. این سریال بعد از انتشار به یکی از پر بازدید ترین سریال ها تبدیل شده است و نکته ی جالب توجه اینجا است که نظرات منتقدین به این سریال نیز بسیار مثبت بوده است.

سریال Peaky Blinders

شبکه:Netflix

پیکی بلایندرز یکی از محبوب ترین سریال های چند سال اخیر بوده است که سری جدید این سریال قرار است در سال 2021 منتشر شود. این فیلم روایت گر زندگی یکی از گروه‌های خلاف کار بسیار معروف در این زمان است که توسط توماس شلبی، قهرمان جنگی وخانواده‌اش اداره می‌شود.این فیلم توجه بسیار زیادی به زندگی های افراد پس از جنگ جهانی اول و اواع اروپا در آن دوره دارد.

سریال Lupin

شبکه:Netflix

یک سریال به زبان فرانسه که توانست به سرعت توجه های زیادی را به خود در سراسر جهان جلب کند. در خلاصه داستان فیلم آمده مردی برای بهبود زندگی خود و پسرش از آفریقا به فرانسه مهاجرت می کند و به دام پاپوشی که یک خانواده ثروتمند برایش درست می کنند می افتد. آسن دیوپ قصد دارد تا انتقام پدرش را به خاطر بی عدالتی که آن ها در حقش مرتکب شده اند، بگیرد.

سریال Snowpiercer

شبکه:TNT

برف شکن یا یخ شکن یکی از سریال های پر طرفداری سال 2020 بود که در سال 2021 فصل دوم آن منتشر شد. این فیلم که در آینده ای خیالی می گذرد، انسان هایی را نشان می دهد که بر سیاره ای یخ زده با یک قطار یخ شکن در حال حرکت هستند. با توجه به اینکه مردمان عادی در این قطار توسط یک نظارت می شوند دیری نمی گذرد که افراد درون قطار شورش می کنند.

سریال Ginny & Georgia

شبکه: Netflix

سریال جینی و جورجیا روایتگر زندگی یک مادر و دختر است که با زندگی می کنند در حالی که چالش های زیادی با هم دارند. دختری پانزده ساله به نام جینی که دختری عصبانی و جاه طلب به شمار می‌رود و فکر می‌کند که نسبت به مادر سی ساله‌ی خود یعنی جورجیا میلر، باهوش تر است و بهتر می تواند مسائل را حل کند اما این در حالی است که خود او نیز دارای نقص های رفتاری گوناگونی است که اورا شبیه مادرش می کند.

سریال Behind Her Eyes

شبکه:Netflix

سریال پشت چشم هایش یک سریال مهیج، درام، معمایی است که به سرعت توانست به یک از پربازدیدترین مینی سریال های نتفلیکس تبدیل شود. لوئیز ، یک مادر تنها با یک پسر و شغل نیمه وقت در مطب روانپزشک است. او با رئیس خود رابطه برقرار می کند و رابطه با همسرش دچار چالش هایی می شود که زندگی اش را تحت تاثیر قرار می دهد.

منبع: بهترین سریال های ۲۰۲۱



:: برچسب‌ها: دانلود فیلم , فیلم سینمایی , فیلم جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روژان ساربان زاده

همه گیری ویروس کرونا در سال 2020 باعث شد تا همه ی سالن های سینمایی به تعطیلی طولانی مدت کشانده شوند. تعطیلی طولانی مدت سینماها در سراسر جهان باعث شد تا فیلم های پر خرج همچون فیلم های علمی تخیلی، فانتزی و اکشن یک سال برای اکران فیلم ها صبر کنند تا مخاطب بتواند در سینما به تماشای فیلم بنشیند و مخارج فیلم تامین شود. سال 2021 گویا انفجاری از فیلم های علمی تخیلی و اکشن است که همه مخاطبان بسیار چشم انتظار آن هستند. ما در این بخش قصد دارین تا فیلم های پرفروش ترین فیلم های هالیوودی 2021 را مورد بررسی قرار دهیم.

فیلم پرفروش Tom & Jerry 2021

این مجموعه تلویزیونی انیمیشن کلاسیک پس از سال ها این بار بصورت یک لایو اکشن / هیبریدی متحرک به سینما آمد. در این قسمت که در آن موش شیطون به نام جری در آستانه یک عروسی بزرگ به یک هتل منتقل می شود و برنامه ریز عروسی را مجبور می کند تام را به تصویر بکشد. در ادامه وقتی تهدیدی حتی بزرگتر پدیدار می شود ، تام و جری مجبور می شوند برای نجات در آن روز با هم همکاری کنند. این فیلم مورد توجه بسیاری از مخاطبان قرار گرفت و خاطرات زیادی را برای طرفداران این سریال انیمیشنی زنده کرد.

فیلم پرفروش Coming2 America 2021

پس از بیش از سه دهه ، به نظر می رسد شاهزاده آکیم - هه ، پادشاه آکیم و دوستش سمی از کشور زاموندا به آمریکا برمی گردند. بسیاری از بازیگران اصلی در حال بازگشت هستند ، از جمله جیمز ارل جونز در نقش پادشاه یافه جوفر و جان آموس در نقش کلئو مک داول ، زیرا آکیم می فهمد که او پسری گمشده دارد که هرگز نمی دانست چه کسی می تواند وارث تاج و تخت باشد.

فیلم پر فروش Raya and the Last Dragon 2021

در این فیلم انیمیشن از دیزنی ، کلی ماری تران صدای خود را به شخصیت اصلی امان می دهد ، یک جنگجوی جوان در یک سرزمین خارق العاده که تلاش برای یافتن آخرین اژدها را آغاز می کند. آوکا ، صدای اژدهای گفته شده را که به رایا برای برقراری صلح در سرزمینش نیاز دارد ، ارائه می دهد.

فیلم پر فروش Zack Snyder's Justice League2021

این نسخه چهار ساعته از همکاری ابرقهرمانان که توسط یک کمپین هوادار هجوم آورده شده است ساخته شده. داستان این فیلم درواقع درخصوص لیگ عدالت مجموعه ای از ابر قهرمان ها بوده که در این قسمت سعی دارند با دارک ساید قوی ترین موجود کهکشان به مبارزه بپردازند. بسیاری از هوادارن ابرقهرمان و دنیای مارول از این فیلم تمجید های زیادی کردند و همین بر پرفروش بودن این فیلم بسیار دخیل بوده است.

فیلم پر فروش Godzilla vs. Kong 2021

این فیلم مسابقه ای است که از سال 2014 منتظر آن بودیم. کارگردان آدام وینگارد - که ثابت کرده است می داند چگونه هیجان ایجاد کند – در این فیلم گودزیلا و کینگ کونگ را مقابل هم قرار می دهد تا بینندگان هر دو این فیلم ها را برای بازدید این فیلم هیجان زده کند. زمانی‌که کونگ غول‌پیکر با گودزیلا متوقف نشدنی ملاقات می‌کند، حال تمام جهان می‌خواهند ببینند که کدام یک پادشاه هیولاها خواهند شد. کدام یک پادشاه خواهد شد؟!

فیلم پر فروش Mortal Kombat 2021

فیلم مورتال کومبت برداشت شده از بازی بسیار معروفی است که احتمالا همه ی گیمر ها آن را میشناسند. با همکاری لوئیس تان ، مچاد بروکس ، جدیدترین قسمت فرانچایز قطعاً همان چیزی است که در یک فیلم اکشن فانتزی رزمی می خواهید. داستان این فیلم اساس همان افراد درون بازی است و شکل رزمایش هم تقریبا به همان هیجان انگیزی است که گیمر ها کمی از آن را تجربه کرده اند اما احتمالا کمی با کیفیت تر.

فیلم پر فروش Black Widow2021

اولین دارایی مارول که فاز 4 خود را آغاز می کند این پیش درآمد با تمرکز بر ناتاشا رومانوف با بازی اسکارلت جوهانسون است. ما کاملاً نمی دانیم که داستان پیرامون این شخصیت چگونه خواهد بود ، اما می دانیم که دیوید هاربر ، راشل ویس و ستاره در حال ظهور فلورانس پوگ و دیگران به او پیوسته اند.

فیلم پر فروش Free Guy 2021

این فیلم هیجان انگیز که بار ها زمان اکرانش تغییر در سال 2020 و به دلیل ویروس کرونا تغییر کرد اما گویا سرانجام قرار است در بهار سال 2021 به اکران در بیاید. رایان رینولدز شوخ طبعی خود و جذابیت همیشگی اش را به این کمدی بسیار هیجان انگیز آورده و گویا قرار است یک فیلم علمی تخیلی کمدی جذاب را به سینما ها بیاورد. او در نقش گای ، یک شخصیت بازی های ویدئویی را بازی می کند که متوجه حضورش در آن بازی می شود و تلاش می کند تا از نابودی دنیای ساختگی که در آن وجود دارد جلوگیری کند.

فیلم پر فروش A Quiet Place Part II 2021

کارگردان جان کرازینسکی این فیلم را خودش با بازی همسر واقعی اش امیلی بلانت بازی کرده است . بعد از اتفاقات فیلم اول این موضوع از خانواده ابوت همچنان ادامه دارد. با قضاوت از اولین تریلر ، ما به برخی از موارد بازگشت به ابتدای حمله نیز خواهیم رسید؟ هرچه می خواهید آن را بنامید ، به نظر می رسد کراسینسکی کار سختی را شروع کرده و فشار را از بین برده است و مخاطبان باید منتظر یک فیلم عالی باشند.

فیلم پر فروش Top Gun: Maverick 2021

داستان درباره یکی از برترین خلبانان هواپیمایی نیروی دیریایی میباشد بازی تام کروز. سری فیلم های تاپ گان همیشه جزو پرفروش ترین فیلم های اکشن بوده اند که مخاطبان زیادی را به سینما می کشاند. درباره این فیلم اطلاعات زیادی در دست نیست ، به جز اینکه سازندگان فیلم بازیگران جوان هالیوود را انتخاب کرده اند - از جمله مایلز تلر که در نقش پسر آز بازی می کند - و وال کیلمر رسما به عنوان مرد یخی بازگشته است . تام کروز نیز مانند همیشه با بدل کاری های بی نظیرش باز می گردد و مخاطبان را مسحور خودش می کند.

فیلم پر فروش Jungle Cruise 2021

دواین جانسون و امیلی بلانت به ترتیب به عنوان کاپیتان قایق رودخانه و دانشمندی در شکار یک درمان جادویی در این ماجراجویی اکشن بازی می کنند. جک وایتهال ، کمدین نیز به این فیلم پیوست و در نقش برادر شخصیت بلانت بازی کرد. کولت سرا با همکاری لیام نیسون رشته های هیجان انگیز اکشن داشته است ، بنابراین این احتمال وجود دارد که این فیلم کمی تاریک تر از حد انتظار باشد.

منبع: بهترین فیلم های هالیوودی



:: برچسب‌ها: دانلود فیلم , فیلم سینمایی , فیلم جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روژان ساربان زاده

فیلم های ژانر عاشقانه همیشه بهترین بهانه برای گریستن و یا کاتارسیس در ما هستند. عشق دوست داشتنی ترین حس در میان انسان ها است و به خاطر آوردن لحظات عاشقانه چه برای عشقی که از دست رفته و چه برای عشقی که پایدار مانده بهترین اتفاق است. در این بخش می خواهیم، 11 فیلم عاشقانه سینمایی را برای شما معرفی و بررسی می کند، پس با ما همراه باشید.

The Wedding Singer 1998 فیلم عاشقانه خواننده عروسی

یک فیلم با بازی متفاوت آدام سندلر که ما بیشتر با پیشه کمدی اورا می شناسیم. داستان راجع به یک خواننده عروسی فقیر است. رابی خواننده و جولیا مستخدم، هردو قرار است با دو نفر دیگر ازدواج کنند. اما سرنوشت به آن‌ها کمک می کند یکدیگر را بیابند .رابی با جولیا سالیوان جذاب (درو باریمور) ملاقات می کند که همان عشق ابدی زندگی اش است. پر از کاموای کلاسیک فیلم سندلر و آهنگ های احمقانه ، این یک فیلم احساس خوبی است که باعث می شود شریک زندگی شما بپرسد :تو هم ب اندازه رابی منو دوست داری؟!

Shakespeare in Love 1998 فیلم احساسی شکسپیر عاشق

شکسپیر عاشق فقط ترکیبی مناسب برای فراهم کردن لحظات عاشقانه شما است. ویلیام شکسپیر جوان و بدون روحیه (جوزف فاینس) در میان مجموعه ای از وعده های تحقق نیافته که درگیر بلوک نویسندگان بزرگی است ، تا اینکه با ویولای جوان و جذاب (گوینت پالترو) آشنا می شود که به عنوان بازیگر برای نمایش های شکسپیر داوطلب می شود . با ارائه چیزی فراتر از یک فیلم عاشقانه ، این قصیده کلاسیک به دوران الیزابت تعلق دارد و با ته مایه های کمدی لحظات مفرهی برایتان می سازد.

Definitely, Maybe 2008 فیلم رمانتیک قطعا ، شاید

قطعاً ، شاید ، یکی از بهترین های ژانر عاشقانه است ، یک داستان تأثیرگذار با بازیگران ستاره است که یک فیلم خلاقانه از ژانر رام کام را ارائه می دهد. ما زندگی عاشقانه رایان رینولدز تقریباً طلاق گرفته را مشاهده می کنیم ، در حالی که او برای دخترش (ابیگیل برسلین) نحوه آشنایی او و مادرش را توضیح می دهد. این فیلم پر از لحظات دلسوزانه صمیمیت و آسیب پذیری است که همه شخصیت ها دقیقاً در آنها جای می گیرند. این فیلم را یک نقش معمولی از رینولدز نمی توان نامید و مطمئناً یکی از بهترین فیلم های رایان رینولدز است.

Romeo + Juliet 1996 فیلم فوق العاده احساسی رومئو و ژولیت

رومئو , ژولیت یکی دیگر از موارد اضافه شده شکسپیر به این لیست ، اجرای استادانه ای از این داستان قدیمی است که توسط باز لورمان ساخته شده است. با حفظ دقیق فیلمنامه ، رومئو (لئوناردو دی کاپریو) و ژولیت (کلر دانس) در ورونا مدرن (دهه 90) ملاقات می کنند.. همراه با موسیقی متن معاصر ، برش دهنده و بازیگران با شکوه ، این فیلم به یکی از ماندگار ترین فیلم های اقتباس شده از رمان رومئو و ژولیت است.

Things I Hate About YoU 1999 10 فیلم عاشقانه 10 چیز راجع به تو که از آن متنفرم

در یک دبیرستان از طبقه متوسط ​​سیاتل ، بیانکا (لاریسا اولینیک) دختری محبوب و زیبا است که بسیاری از پسران دوست دارند با او باشند (اشموزهای متکبر و احمق عاشقانه رمانتیک) ، اما با پدر کنترل کننده او اجازه داده نمی شود قرار ملاقات بگذارد مگر اینکه خواهر بزرگتر صاف و ساینده اش ، کت (جولیا استایلز) تصمیم بگیرد با کسی قرار بگذارد. در این فیلم هیث لجر یکی از بازی های متفاوت و جذابش را به نمایش گذاشته که بعد از مرگش احتمالا یاد اورا زنده نگه خواهد داشت.

Always Be My Maybe 2019 فیلم رمانتیک همیشه شاید من باشم

فیلم داستان ساشا (علی وونگ) و مارکوس (پارک رندال) را دنبال می کند ، دو نفری که همه تصور می کردند سرانجام با هم هستند. بعد از 15 سال فاصله ، دوباره یکدیگر را می بینند و این ملاقات ها به یک ارتباط قوی تبدیل می شود.

Moulin Rouge 2001 فیلم عاشقانه مولن روژ

مولن روژ یک نمایش باشکوه از استعداد موسیقی و تراژدی عاشقانه است. یک شاعر بی پول (ایوان مک گرگور) عاشق یک خواننده دوست داشتنی ، شنیع و مجلسی (نیکول کیدمن) می شود ، که برای تأمین بودجه تولید بزرگ بعدی مولن روژ ، می توان کمک های زیادی به او بکند. با اجرای شگفت آور موسیقی از مک گرگور و همچنین کیدمن و صحنه های از پریشانی عاطفی که توسط طرح های رنگی افراطی برجسته شده است ، این فیلم موزیکال با آنچه شما می بینید متفاوت است.

The Big Sick 2017 فیلم احساسی بیمار بزرگ

این فیلم براساس داستان عاشقانه زندگی واقعی کمدی Kumail Nanjiani و Emily Gordon ساخته شده است. داستان نانجیانی را دنبال می کند در حالی که او برای ایجاد حرفه ای در استندآپ تلاش می کند. پس از دویدن با هکلری به نام امیلی (زوی کازان) ، رابطه به سرعت شکل می گیرد. با این حال ، این زوج با یک فشار خانوادگی روبرو می شوند و هنگامی که آنها از هم جدا می شوند ، کما چیزی است که آنها را به هم نزدیک می کند.

First Dates 2004 50 فیلم متفاوت و عاشقانه 50قرار اول

یکی دیگر از فیلم های عاشقانه با بازی متفاوت آدام سندلر ، با حضور درو باریمور ، یک درام کمدی است که صادقانه بسیار تم غمگینی دارد اما لحظات عاشقانه فوق العاده آن می تواند شمارا احساسی کند. هنری روث مردی است که از تعهد داشتن نسبت به یک زن می ترسد، تا اینکه دختری جذاب به نام لوسی را می بیند. آنها با هم بیشتر آشنا می شوند و هنری از این که دختر رویاهیش را پیدا کرده خوشحال است، تا اینکه درمیابد لوسی حافظه کوتاه مدتش را از دست داده و فردای آن روز دیگر هنری را به یاد نمی آورد.

Lost in Translation 2003 فیلم عاشقانه گمشده در ترجمه

گمشده در ترجمه که به زیبایی اجرا شده و در یک جابجایی بین کمدی و عاشقانه قرار دارد ، شاهکاری است با تحسین منتقدان. هنگامی که یک ستاره سینمای غمگین و تنها (بیل موری) به طور سرزده با یک زن جوان تازه ازدواج کرده و شکاک (اسکارلت جوهانسون) در توکیو ملاقات می کند ، میان آن ها رابطه عمیقی به وجود می اید. طرفداران آثار موری بدون شک از این کلاسیک صوفیا کوپولا را بسیار دوست خواهند داشت.

Eternal Sunshine of the Spotless Mind 2004 فیلم فوق رمانتیک درخشش ابدی یک ذهن پاک

فیلم مفهومی ، درخشش ابدی یک ذهن پاک یک شاهکار سینمایی است که در آن ژانر ، روایت و مفهوم حافظه به چالش کشیده می شود. جوئل (جیم کری) هنگام ملاقات با کلمنتین (کیت وینسلت) ، فردی دمدمی مزاج ، در قطار برای رفت و آمد معمول خود است که اظهارات ظالمانه ای می کند که گوش قهرمان داستان ما را می گیرد. بیننده احتمالا لحظات اول فیلم کمی گیج می شود اما رفته رفته فیلم به قلب هر انسانی نفوذ می کند و از درد جدایی و اجبار برای پاک کردن ذهن از فردی عاشقش بوده ایم می گوید.

 

شما کدوم یکی از این فیلم هارو دیدین؟ جای چه فیلمی تو این لیست خالیه؟

منبع: فیلم های عاشقانه



:: برچسب‌ها: دانلود فیلم , فیلم سینمایی , فیلم جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روژان ساربان زاده

 

باید گفت همیشه راجع به دنیا و آدم های ناشناخته و بیگانه که از سرزمین ما انسان ها نیستند در سینمای جهان فیلم هایی ساخته شده است که هر کدام به نوعی به ما هشدار داده اند که این امکان وجود دارد که ما در دنیا تنها نباشیم و افراد دیگری نیز وجود داشته باشند.

 

فیلم Jupiter Ascending

اگر بتوانید از عجیب و غریب بودن چانینگ تاتوم به عنوان یک انسان-جن بیگانه عبور کنید ، یک اپرای فضایی زیبا و حماسی ، به کارگردانی لانا و لیلی واچوفسکی را پیدا خواهید کرد. در خلاصه داستان آمده خدمتکار بينوای جوانی توسط پسر بيرحم خانواده­ای قدرتمند در سياره­ای که به وارث جديدی نياز دارد انتخاب می شود، به اين ترتيب دخترک با جنگجوی مهندسی شده­ای راهی آن سياره می­شود تا به سلطنت ديکتاتوری آن مرد پايان دهد.

 

فیلم Battle: Los Angeles

نبرد: لس آنجلس جزو فیلم های هالیوودی است که به احتمال زیاد بیشتر برای دلیر نشان دادن سرباز های آمریکایی ساخته شده است. اما ما هرگز از تماشای ارتش، انفجار های مهیب و ادم های بیگانه ای که پا در این دنیا گذاشته اند خسته نمی شویم.

 

فیلمThe Signal

سه دانشجوی MIT در یک سفر جاده ای متقاعد شده اند که هکر دشمن را ردیابی کرده اند که تقریباً باعث اخراج آنها شده است. با این حال ، هنگامی که آنها به مکان دشمن ناشناس می رسند و خود را به آسمان فرو می برند ، متوجه می شوند نیرویی که با آنها روبرو هستند قادر است چیزی فراتر از نقض سرور باشد.

 

 

 

فیلمBeyond Skyline

در میان تهاجم بیگانگان ، یک افسر پلیس لس آنجلس وظیفه خود را بر عهده می گیرد تا آنجا که می تواند افراد بیشتری را از آدم ربایی های نجات دهد. ابتدا پسرش را از زندان نجات داد ، سپس برای فرار از حمله و شکست نیروهای فرازمینی ائتلافی از همکاران لوس آنجلسی اش استفاده می کند.

 

فیلم Spectral

هنگامی که تعداد نامتناسب سربازان هنگام جنگ در اروپا شروع به سقوط به دست نیروهای ناشناخته می کنند ، یک تیم عملیات ویژه برای رسیدن به پایان دادن آن تعیین می شود. همانطور که از عنوان فیلم پیداست ، سربازان می بینند که با چیزی به همان اندازه نامرئی و خطرناک می جنگند.

منبعبهترین فیلم ها راجع به ناشناخته ها و بیگانگان



:: برچسب‌ها: دانلود فیلم , فیلم سینمایی , فیلم جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روژان ساربان زاده

این روزها تعداد زیادی فیلم برای انتخاب و تماشا وجود دارد . محدود کردن جستجوی شما بر اساس ژانر کمی کار را دشوار می کند زیرا یافتن بهترین فیلم های هر ژانر کمی زمان بر تر است. به طور حتم یافتن فیلمی که دوست دارید می تواند سخت باشد . ما برای شما لیستی از بهترین فیلم های علمی تخیلی که می توانید تماشا کنید تهیه کرده ایم پس با ما همراه باشید.

فیلم A Quiet Place Part II

فیلم یک مکان آرام ماجرای دنیای آخرالزمانی را نشان می دهد که اکثر مردم بر اثر حمله هیولاها مرده اند و یک خانواده زمانی که متوجه می شود این هیولاها کور هستند و فقط صدارا تشخیص می دهند از آن آشوب فرار می کنند. در قسمت دوم این فیلم مهیج ماجراهای آن خانواده همچنان ادامه دارد و گروهی از افراد جدید نیز به آن ها اضافه می شود.

 

فیلم Prospect 2018

پر از تعلیق و استیصال ، Prospect فیلمی اصیل است که دارای مفاهمین خانواده ، اعتماد و فریب است. وقتی سرانجام یک پدر و دختر در جستجوی کار استخراج در فضا شغل خود را پیدا می کنند ، باید تهدیدهای ناشناخته ای را به جان بخرند. ریتم این فیلم کمی کند است و با توسعه شخصیت پیش می رود ، اما هنگام در نظر گرفتن محدودیت های تعیین شده توسط بودجه نسبتاً کم (کمتر از 4 میلیون دلار) احتمالا از نظر شما هم این فیلم در لیست بهترین ها قرار می گیرد.

 

فیلم Mad Max 1979

در آینده ای ناگوار(سری فیلم های مد مکس در پایان جهان و آینده اتفاق می افتند) ، پلیس هایی در حال گشت زنی هستند که توسط یک باند دوچرخه سوار دیوانه که فکر می کنند صاحب جهان هستند ، به چالش کشیده می شوند. با وجود شباهت کمی از جامعه ، این رانندگان بدلکاری با کت چرمی هستند که باید مردم را در یک ردیف نگه دارند. دیدن این فیلم اگر به فیلم های آخرالزمانی علاقه داشته باشید بسیار گزینه خوبی است.

 

فیلم What Happened to Monday2017

داستان آنچه برای روز دوشنبه اتفاق افتاده است: در جامعه ای با سیاست سختگیرانه که هر خانواده تنها باید یک فرزند داشته باشد، انواده ای 7 قلو به دنیا می آورد و دور از چشم دولت آن ها را برزگ می کند. 7 فرزند این خانواده هر یک اسامی هفته را دارند. وقتی دوشنبه ناگهان مفقود می شود ، بقیه اعضای خانواده هستند که باید تا پای مرگ خودشان را برای یافتن وی به خطر بیاندازند.

 

فیلم Mortal Kombat 2021

نام مورتال کومبت به طور حتم برای همه گیمر ها آشنا است.ماجرای فیلم براساس زندگی یکی از مبارزین است که رزمی است که ضربات سختی را در مبارزه برای دریافت پول زیاد تحمل می کند. او حالا باید برای دریافت مقام بهترین مبارز جنگ های زیادی انجام دهد.

 

فیلم dune 2021

داستان فیلم در آینده‌ای دور و در سیاره‌ای به نام آراکیس رخ می‌دهد که به خاطر طبیعت بیابانی خود به تل‌ماسه مشهور شده‌است. این سیاره که تنها منبع ماده‌ای ارزشمند است ، آوردگاهی برای نزاع چندین گروه مختلف می‌شود و…

 

منبع: دیدن این فیلم های علمی تخیلی از واجباته!!



:: برچسب‌ها: دانلود فیلم , فیلم سینمایی , فیلم جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روژان ساربان زاده

متأسفانه از سال 2021 به خصوص برای دنیای سینما و تئاتر سال به خوبی یاد نمی شود. هرچند همه این ها به دلیل همه گیری ویروس کرونا و تعطیلی مشاغل کشور های مختلف بوده است . صنعت فیلم سازی مملو از خلاقانی است که برای ساخت فیلم زندگی می کنند و البته مدیرانی که دوست دارند از این طریق پول در بیاورند. با ما همراه باشید تا بهترین فیلم های جنایی 2021 را مورد بررسی قرار دهیم.

فیلم The Little Things چیز های کوچک

دنزل واشنگتن در این فیلم در نقش یک معاون کلانتری که به عنون آخرین ماموریت اش باید پرده از قتلی بردارد که به نظر ساده نمی آید. رامی ملک در نقش کمک پلیس در این فیلم ظاهر می شود و به گونه ای مکمل دنزل واشنگتن است. جرارد لتو نیز در نقش مقتول و مظنون در این فیلم مهیج جنایی ایفای نقش می کند. نکته جالب توجه در این فیلم پرده برداری از رازهای گذشته پلیس ها است که ذهن بیننده را به شک می اندازد.

فیلم Wrath of Man خشم مردانه

به نظر می رسد گای ریچی پس از فیلم های درخشانی که ساخته بود یک فیلم جنایی هوشمندانه ساخته که مخاطبان آن را پسندیده اند. کارگردان فیلم معروف Snatch ، جیسون استاتهام را در چهارمین پروژه خود انتخاب کرده است. اسکات ایستوود ، هولت مک کالانی ، جاش هارت نت ، جفری دونووان و پست مالون بقیه بازیگران مرد این فیلم هستند. ماموریت ، تعقیب و گریز ماشین ، انفجار همه این ها در این فیلم از گای ریچی به درخشان ترین حالت ممکن وجود دارند.

فیلم nobody هیچکس

در این فیلم جذاب باب اودرنیک بازیگر و کمدین 58 ساله دقیقاً یک انتخاب غافل گیر کننده از طرف کارگردان مجموعه بوده است. به هر حال حداقل در آغاز کار. هنگامی که سارقین به خانه خانوادگی وی حمله می کنند و او هیچ کاری نمی کند، و تصمیم می گیرد که با آن ها مبارزه نکند ، دوستانش ، خانواده و همکارانش ، ناعادلانه ، او را مسخره می کنند. او یک مرد شکست خورده است تا این که خانه همسایگانش توسط همان خدمه هدف قرار می گیرد و این بار تصمیم به انتقام می گیرد. در اقدامی توطئه برانگیز با آنچه در تاریخچه خشونت دیوید کروننبرگ - و هر فیلم لیام نیسون از سال 2005 تاکنون - به نظر نمی رسد که بازیگر نقش مرد اصلی ما در واقع یک آدم کش حرفه ای بوده و به خوبی انتقام اش را از آن قاتلین می گیرد.

فیلم No Time to Die زمانی برای مردن نیست

این فیلم آخرین بازی دانیل کریگ به عنوان جیمز باند است که احتمالا همین موضوع بر میزان تماشگران این فیلم تاثیر گذار خواهد بود. این فیلم در ابتدا قرار بود در بهار سال 2020 اکران شود ، از آن زمان چندین بار زمان انتشارش دستخوش تغییر شده است. اکنون به نظر می رسد تاریخ اکرانش کاملاً مشخص شده است و این فیلم یک اکتبر 2021 منتشر خواهد شد. در فیلم که طرفداران جیمز باند به شدت منتظر انتشارش هستند رامی ملک در نقش ضد قهرمان داستان حضور دارد.

فیلم Killers of the Flower Moon قاتلین ماه کامل

اقتباس مارتین اسکورسیزی از کتاب "من تو را می شنوم که خانه هایت را رنگ می کنی" از چارلز برانت ، که سرانجام با عنوان "مرد ایرلندی" منتشر شد ، مدتها شایعه ، بحث ، هیاهو ، در پیش دشات. مارتین اسکورسیزی بزرگ هم اکنون پروژه جدیدش را در دست دارد که در سال 2021 منتشر می شود.

فیلمبرداری هنوز در دست اقدام است و ما می توانیم انتظار انتشار داشته باشیم در پایان سال 2021 این فیلم منتشر شود. اسکورسیزی در درجه اول از دو ستاره بازیگری در کارنامه خود استفاده کرده است: رابرت دنیرو و لئوناردو دی کاپریو. در این فیلم هر دو را بازی خواهد کرد.

فیلم The Many Saints of Newark آمرزیدگان شهر نیوآرک

یک فیلم راجع به گروه تبهکار سوپرانو ها که سریالش سال های پیش به اتمام رسید. شاید وقتی صحبت از ژانر جنایی می شود خانواده سوپرانو ها اولین چیزی باشد که به ذهنمان می رسد. آیا نسخه فیلم آن می تواند به اندازه مجموعه تلویزیونی خوب باشد؟ امسال خواهیم فهمیدالبته با توجه به اینکه بازیگری که نقش تونی سوپرانو را بازی می کرد در سال 2013 درگذشت ، یعنی شش سال پس از پایان سریال، شبکه HBO ، هرگز این پروژه را ادامه نداد. اما به نظر می رسد که این فیلم یک پیش درآمد باشد و نقش اصلی فیلم را در دوره نوجوانی و جوانی ببینیم.

در حرکتی که نوید یک تداوم خوب را می دهد - نیازی به گفتن نیست که یک شکل بصری خوشایند باشد - نسخه جوان رئیس اوباش نیوجرسی ، سوپرانو ، توسط پسر جیمز گاندوفینی ، مایکل بازی می شود.

این فیلم اکشن قرار است در سال 1967 ، در جریان شورش های نیوآرک برگزار شود. دیوید چیس ، خالق این برنامه ، این فیلم را نوشته است ، بنابراین به نظر می رسد همه چیز به سریال وفادار باشد. "فیلم در آن زمان به تنش های سیاه پوستان و سفیدپوستان خواهد پرداخت و تونی سوپرانو بخشی از این کار خواهد بود ، اما به عنوان یک نوجوان."

شما کدوم یکی از این فیلم هارو دیدین؟؟ شما هم مثل من منتظر اکران فیلم جدید مارتین اسکورسیزی هستین؟؟

منبع:۷ فیلم جنایی که نباید در سال ۲۰۲۱ از دست بدهید



:: برچسب‌ها: دانلود فیلم , فیلم سینمایی , فیلم جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روژان ساربان زاده

شبکه نتفلیکس با ایده های خلاقانه همواره جزو محبوب ترین شبکه ها و سایت های تماشای آنلاین فیلم و سریال است و همیشه رقبایش را در انتخاب سریال و فیلم های متفاوت گیج می کند. در این مقاله میخواهیم به چند مورد از بهترین سریال های 2021 که طی یک نظر سنجی از کاربران نتفلیکس منتشر شده بپردازیم.

سریال Sweet Tooth

در میان یک همه گیری آخرالزمانی ، کودکان ناگهان به عنوان هیبرید متولد می شوند یعنی نصف انسان و نصف حیوان. پسرک کوچکی که به نام "دندان شیرین" یا Gus معروف است شخصیت اصلی این سریال است و جزئیات تبعیض نژادی و روح شرور بشریت را به عنوان یکی از حیرت انگیزترین وقایع تاریخ بشر نشان می دهد. مطمئنا یکی از بهترین سریال هایی بود که در سال 2021 به انتشار درآمد.

سریال The Queen’s Gambit

کووین گامبیت جدیدترین اثر منتشر شده از نتفلیکس است که در سال 2020 توانست نظر مخاطبان زیادی را جلب کند. یکی از بهترین نمایش هایی است که در حال حاضر به پرخاشگری می پردازد. بت هارمون درونگرا(آنیا تیلور-جوی) در 9 سالگی یتیم شد و به لطف یک سرایدار در پرورشگاه خود عشق و تسلط غیرمنتظره خود در شطرنج را کشف کرد. او پس از تبدیل شدن به یک اعجوبه ، به نقض هنجارهای جنسیتی و شکست دادن استادان بزرگ ادامه می دهد. با این حال ، ستاره شدن او با اعتیاد به مواد مخدر و بسیاری موارد دیگر عواقب خطرناکی برای او به همراه دارد.

سریال The Umbrella Academy

اگر به دنبال یک مجموعه عالی تلویزیونی هستید ، Umbrella Academy سریال خوبی برای شروع است. این سریال داستان خانواده ای از قهرمانان کودک سابق را دنبال می کند که از هم جدا شده اند و اکنون 30 ساله هستند. اما وقتی پدر خوانده آنها سر رجینالد هارگریوز فوت می کند، آنها متوجه می شوند که برای نجات جهان باید دوباره متحد شوند.

سریال Norsemen

یک سریال کمدی جذاب که می تواند اوقات سرگرم کننده ای برایتان فراهم کند. در خلاصه داستان این سریال آمده این سریال کمدی و متفاوت که در ۷۹۰ سال بعد از میلاد اتفاق می افتد درباره دهکده کوچک وایکینگ ها است که هر روز مسابقاتی به نام وایکینگین در بین آنها برگزار میشود و با ماجراهایی همراه است.

سریال Stranger Things

این مجموعه علمی تخیلی که در دهه 1980 اتفاق می افتد ، در یک شهر کوچک در وسط ناکجاآباد اتفاق می افتد ، جایی که اتفاقات ترسناک شروع می شود. هنگامی که یک دختر دبیرستانی مفقود می شود ، ساکنان شهر شروع به وحشت می کنند و پایانی برای آنها در نظر نیست. در همین حال ، دختری به ظاهر لال در شهر ظاهر می شود. او توسط گروهی از پسران جوان و عصبی پناه گرفته و پنهان شده است که به زودی متوجه می شوند قدرت ویژه ای دارد و باید یک نیروی تاریک را که در شهر آنها باقی مانده است کشف و با آنها مبارزه کند.

سریال The Witcher

این سریال پرماجرا بر اساس بازی محبوبی به همین نام ساخته شده است. خط داستانی گرالت ریویا (هنری کاویل) را هنگام سفر به اطراف مبارزه با هیولاهای شرور ، جانوران و البته انسانها دنبال می کند. مملو از جادوگری ، جنگ. این سریال وجه هایی مانند سریال بازی تاج و تخت دارد که از این حیث مخاطبان زیادی را جذب کرده است.

کدوم یکی از این سریالا رو دیدین؟؟

 

منبع:بهترین سریال های تلویزیونی از نظرسنجی سایت نتفلیکس [آپدیت 2021]



:: برچسب‌ها: دانلود فیلم , فیلم سینمایی , فیلم جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : روژان ساربان زاده

دوین جانسون از آن دسته بازیگران است که به واسطه بازی کشتی کج در مسابقات wweبیشتر اورا میشناسیم در حالی که او به واسطه همان جثه ورزشکاری اش وارد دنیای بازیگری شد و توانست در زمینه بازیگری نیز خودش را ثابت کند. او بیشتر با نام مستعار the rock که برای خود انتخاب کرده شناخته می شود. با ما همراه باشید تا فیلم های دوین جانسون را بررسی کنیم.

 

فیلم Baywatch2017 گارد ساحلی

یک کمدی اکشن احمقانه و سرگرم کننده است که می تواند اوقات سرگرم کننده ای را برای شما محیا کند. دواین در نقش میچ بوکانون ، 'کاپیتان' گروهان اصلی خود بازی می کند. داستان براساس زندگی دو برادر غریق نجات است که رقابت زیادی با یکدیگر دارند و برای رسیدن به موفقیت های بیشتر دست به هر کاری می زنند.

 

فیلم Snitch2013 خبر چین

داستان پسری به نام جیسون 18 ساله توسط یکی از دوستانش دست به کاری می زند که به 10 سال حبس محکوم می شود ، اما پدر او جان متیوز (جانسون) تصمیم می گیرد برای حفظ امنیت فرزندش هر کاری انجام دهد. بر اساس یک داستان واقعی ، هدف این فیلم افزایش آگاهی از یکی از معایب سیستم زندان است.

 

فیلم Journey2: The Mysterious Island2012 سفر ۲: جزیره اسرارآمیز

سفر 2: جزیره مرموز ، یک سرگرمی کاملاً جذاب برای تمام خانواده است. نکته مهمی که باید قبل از تماشای این فیلم به خاطر بسپارید: این یک فیلم اکشن خانوادگی است و مناسب برای دیدن کنار خانواده است. این فیلم روایتگر گم شدن یک خانواده در قلب جنگلی اسرار آمیز است.

 

فیلم The Rundown 2003 به جنگل خوش آمدید

مانند اکثر فیلم های جانسون ، این فیلم کمی پیچیده و فراتر از حد است اما به خوبی مخاطبان می تواند مخاطبان را سرگرم کند. جانسون نقش بک ، یک شکارچی را بازی می کند که می خواهد با زندگی خشونت آمیز خود تمام شود و به راه اندازی رستوران خود ادامه دهد. برای آخرین ماموریت او را به برزیل می فرستند ، جایی که باید پسر رئیس خود را که شان ویلیام اسکات بازی می کند دستگیر و برگرداند.

 

فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle2017 جومانجی به جنگل خوش آمدی

داستان جومانجی به لطف دوین جانسون ما برای اولین بار پس از سالها قسمت بعدی اش را ساخت. مشابه طرح اصلی ، گروهی از بچه ها فقط با یک راه خروج به یک بازی ویدئویی جذب می شوند. این بار با سه زندگی ، شخصیت های ما آزادی بیشتری نسبت به حواس پرتی و بی احتیاطی با یکدیگر دارند ، این دقیقاً همان چیزی است که در مورد این فیلم عالی است.

 

انیمیشن Moana 2016 موانا

به طور حتم انیمیشن جذاب موانا از کمپانی پیکسار که صداپیشه شخصیت اصلی آن را دوین جانسون ایفا کرده یکی از ماندگار ترین و بهترین کار های او در زمینه سینما است. انیمیشن داستان موآنا که به دلیل نیمه خدای مائوئی و شیطنت هایش گرفتار شده است ، به اقیانوس - و فراخوانده می شود تا خطای راه خود را اصلاح کند.

 

شما کدوم فیلم دوین جانسون رو دیدید؟؟

منبع: بهترین فیلم های دوین جانسون، بازیگر یا بدن ساز!



:: برچسب‌ها: دانلود فیلم , فیلم سینمایی , فیلم جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 تير 1400 | نظرات ()